با این روش شخصیت خانم ها را تشخیص دهید

اشتراک گذاری :
نودیها:گروهی از محققان چینی موفق به توسعه یک برنامه هوش مصنوعی شدند که می‌تواند شخصیت زن‌ها را تنها با استفاده از نگاه آنها شناسایی کند.
 
این فناوری جدید با نگاه کردن به ویژگی‌های صورت یک زن، قادر به شناسایی و قرار دادن آن زن در یکی از دو دسته شخصیتی خواهد بود.
 
دسته اول شخصیتی “مثبت” نامگذاری شده که با واژه‌هایی مانند “خالص، قابل احترام و زیبا مرتبط است .در حالی که دسته دوم “منفی” نام داشته که شامل کلمات کلیدی مانند پرمدعا، عشوه‌گر یا پر افاده مشخص شده است.
 
این برنامه هوش مصنوعی AI توسط محققان چند دانشکده از دانشگاه شانگهای توسعه یافته است.
 
محققان این پژوهش برای انجام این کار تصاویری از ۳۹۵۴ زن را از اینترنت جمع‌آوری کرده‌اند.
 
آنها به هر یک از این تصاویر یک ویژگی شخصیتی مانند شیرین، قابل احترام، پرمدعا یا عشوه گر را اختصاص دادند.
 
 
همه‌ این برچسب‌های عاطفی توسط محققان به دو گروه مجزا تقسیم شدند. گروه “مثبت” که شامل ویژگی‌هایی مانند خالص، ملایم، شیرین، معصوم، طبیعی و دسته “منفی” شامل پرمدعا، پرافاده، پوچ و عشوه‌گر بودند.
 
آنها سپس این دو گروه را به یک شبکه عصبی کانولوشن convolutional neural network وارد کردند.
 
در میان آنها، ۲۰۰۰ نفر در گروه مثبت و ۱۹۵۴ نفر در دسته‌بندی منفی قرار گرفتند.
 
۸۰ درصد از این تصاویر به عنوان مجموعه داده برای آموزش شبکه‌های عصبی استفاده شد ۱۰، درصد به منظور بررسی برنامه و بقیه برای تست هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گرفت.
 
محققان پیشتر نیز با استفاده از هوش مصنوعی موفق به توسعه برنامه‌ای شده بودند که صورت افراد را برای شناسایی مجرمان مورد بررسی قرار می‌دهد.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زوج‌هایی که زیاد عکس به اشتراک می‌گذارند دچار اختلال روانی هستند

ش دسامبر 24 , 2016
نودیها:مطالعات محققان دانشگاه دانمارک نشان داده، زوج‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارند، افسرده هستند و از اختلالات فکری و روانی رنج می‌برند.   به عقیده محققان زوج‌هایی که مرتب از زندگی شخصی خود عکس می‌گیرند و در شبکه‌های اجتماعی آن را به اشتراک می‌گذارند، از اختلالات روانی رنج می‌برند […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...