با این روش عکس های موبایل خود را مخفی کنید

اشتراک گذاری :

امنیت در دنیای دیجیتال آنقدر مهم است که هر چقدر هم درباره آن صحبت شود باز هم کافی نیست.

نودیها:با وجود مشکلات امنیتی بسیار زیادی که سیستم عامل‌های مختلف موبایل با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و از طرفی حجم بسیار بالای اطلاعاتی که کاربران روی دستگاه‌های خود نگهداری می‌کنند، این قضیه درباره تلفن‌های هوشمند اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند. اما چه راه‌هایی برای حفاظت از این حریم شخصی در تلفن‌های هوشمند وجود دارد؟ دو موردی که بیش از همه باعث به وجود آمدن نگرانی می‌شوند تصاویر شخصی و همچنین برنامه‌هایی است که معمولا روی گوشی‌ها نصب می‌شوند و در حکم دریچه‌ای برای ورود به زندگی مجازی اشخاص به حساب می‌آیند. اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توان این موارد را مخفی کرد و در نتیجه سطح امنیت آن‌ها را افزایش داد در ادامه با ما همراه باشید.

 

برنامه‌های متعددی روی فروشگاه‌های نرم افزاری وجود دارند که تصاویر شما را برایتان مخفی می‌کنند، اما همه آن‌ها صد در صد عملی نیستند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای مخفی کردن تصاویر، استفاده از برنامه KeepSafe است. KeepSafe یک گاوصندوق دیجیتال روی دستگاه شما ایجاد می‌کند که می‌توانید هر چیزی را که دوست ندارید در معرض دید سایرین باشد در آن قرار دهید. امکان قرار دادن رمز عبور برای ورود به گالری تصاویر و همچنین امکان گرفتن نسخه پشتیبان از فایل‌های ذخیره شده بر روی فضای ابری نیز از دیگر مواردی هستند که به کمک شما خواهند آمد. نسخه اصلی این برنامه به صورت رایگان در اختیار همه قرار دارد که امکانات ذکر شده در آن قابل استفاده هستند و در نسخه premium نیز موارد بیشتری مانند هشدار در زمان تلاش غیر مجاز برای ورود به دستگاه وجود دارند. یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی این برنامه آن است که می‌توانید در گالری اصلی دستگاه هر عکسی که دوست داشتید را انتخاب کرده و با استفاده از گزینه Share آن را وارد گاوصندوق برنامه کنید.
مخفی کردن برنامه‌ها هم از دیگر مواردی است که بعضی مواقع بسیار کاربردی خواهد بود. البته تعدادی از رابط‌های کاربری این قابلیت را برای استفاده کنندگان فعال کرده‌اند و برای مثال کاربران سامسونگ به راحتی می‌توانند بدون استفاده از برنامه‌های جانبی، اپ‌های خود را از روی صفحه مخفی کنند. اما اگر گوشی شما چنین قابلیتی ندارد می‌توانید از Nova Launcher استفاده کنید. این لانچر یکی از بهترین گزینه‌های موجود در استورهاست و قابلیت‌های خوبی از جمله مخفی کردن برنامه‌ها هم در آن وجود دارد. برای این کار پس از نصب و راه اندازی باید به مسیر Nova Settings> App & Widgets> Drawers> Hide Apps بروید و برنامه‌هایی که نمی‌خواهد در معرض دید باشند را مخفی کنید. برای بازگرداندن برنامه‌ها به حالت اولیه هم مجددا از همین مسیر کار را دنبال کنید. اگر هم نمی‌خواهید از لانچر استفاده کنید، برنامه smart app lock یکی از بهترین گزینه هاست که پس از قرار دادن برنامه مورد نظر در لیست، در هنگام باز کردن برنامه پیغام خطایی نمایش داده و کاربر را از باز کردن آن اپ دور می‌کند.

منبع:جام نیوز به نقل از عصرایران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بازی جالب و فانتزی jump car پرش با ماشین اندروید

ج نوامبر 20 , 2015
دانلود بازی download game Size : 11M Requires Android : 2.3.3 and up برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...