با ساسی چربی‌ها را آب کنید و مانکن شوید

اشتراک گذاری :
 رژیم‌های غذایی البته بی‌تاثیر نیستند، اما اغلب افراد نمی‌دانند که رژیم غذایی به تنهایی در طولانی مدت چندان تاثیرگذار نیستند. برخی از کارشناسان امور تغذیه معتقد هستند که چربی سوزی باید یک فرآیند کاملا طبیعی باشد و نباید به بدن آسیبی برساند.
فعالیت جسمی مناسب و رژیم غذایی متعادل به نظر تنها شیوه سوزاندن چربی‌ها است. اما رویه‌های اخیر نشان داده که «نوشیدنی ساسی» می‌تواند بهترین همراه شما در مبارزه با چربی‌ها باشد. اگر تاکنون نام نوشیدنی ساسی به گوش شما نخورده ادامه این مطلب را بخوانید تا با آن آشنایی کامل پیدا کنید.
سینتیا ساس (Cynthia Sass) مشاور تغذیه و روزنامه‌نگار آمریکایی است که این نوشیدنی را به اصطلاح طراحی کرده است. زنان پس از زایمان چندین کیلو اضافه وزن می‌آورند و همین مسئله ذهن سیتیا را به خود مشغول کرد تا بتواند «ابزاری» قدرتمند بسازد و این مشکل را حل کند.
نوشیدنی سینتیا ساس شیوه‌ای طبیعی برای چربی سوزی است و جواب خود را هم پس داده است. با این نوشیدنی تنها در عرض یک ماه می‌توانید حدود پنج کیلوگرم (۱۰ تا ۱۲ پوند) وزن خود را کم کنید و به هیچ کار دیگری هم نیاز ندارید. بدن شما با کمک این نوشیدنی در بهترین حالت خود باقی می‌ماند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

امید تازه‌ای در درمان ناباروری

چ جولای 15 , 2015
 دانشمندان واحد تحقیقات دانشگاه وِین با همکاری دانشگاه تورنتو و دانشگاه هاروارد در تحقیقات ویژه ای موفق شدند برای نخستین بار آزمایش هایی را بر روی RNA اسپرم مردانی که دچار ناباروری هستند انجام بدهند. این آزمایش ها بر روی ترتیب RNAها از طریق استفاده از آخرین فناوری بررسی چیدمان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...