برخورد با نصب بنرهای ضد آمریکایی!/چرا عده ای اعتراض دارند؟

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویانگفت:‌ مقام معظم رهبری سال گذشته در دیدار با شهدای هفتم تیر ضمن اشاره به چند اقدام تروریستی آمریکا علیه ملت ایران بر نامگذاری یک هفته در تیرماه با عنوان هفته «حقوق بشر آمریکایی» تأکید کردند که یکی از ویژگی‌های مهم این اقدام این خواهد بود که مردم، مخصوصا جوانان و نوجوانان هر ساله با چهره واقعی آمریکا آشنا شوند.

وی افزود: هفته « حقوق بشر آمریکایی» فرصت مناسبی است تا مردم به ویژه دانشجویان ضمن یادآوری اقدامات تروریستی آمریکا از راه‌های مختلف مانند فضای مجازی و برنامه‌های دیگر چهره واقعی شیطان بزرگ را نمایان کنند.

منتظمی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها، در داخل کشور از اینکه مردم با چهره واقعی آمریکا آشنا شوند هراس دارند، حتما این افراد منافعی را دنبال می‌کنند که با نمایان شدن چهره واقعی آمریکا از بین خواهد رفت به همین دلیل هم به بزک آمریکا می‌پردازند.

این فعال دانشجویی با اشاره به نصب تابلوهای ضد آمریکایی در سطح شهر تهران گفت:‌ شهرداری تهران در این رابطه اقدام قابل تقدیری را انجام داد،‌ این حرکت باید در تمام شهرهای کشورمان انجام شود. ما از دولت می‌خواهیم با توجه به بدعهدی‌های آمریکا در رابطه با برجام در این خصوص پیشقدم شود.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/ اولین اجرای زنده محسن چاوشی!

ش جولای 2 , 2016
  دانلود کلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 1

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...