برنامه بازی‌های روز ششم جام جهانی ۲۰۱۸

اشتراک گذاری :

نودیها:با انجام دو دیدار گروه H  مسابقات در دور نخست به پایان خواهد رسید و با برگزاری نخستین دیدار گروه A  وارد دور دوم خواهد شد. در اولین بازی امروز، کلمبیا به مصاف ژاپن، پنجمین نماینده قاره آسیا در جام جهانی خواهد رفت. کلمبیا در دوره گذشته مسابقات جام جهانی با معرفی خامس رودریگز به دنیای فوتبال به جمع هشت تیم پایانی مسابقات راه یافت و با شکست نزدیک مقابل برزیل میزبان از حضور در جمع چهار تیم پایانی باز ماند. ژاپنی‌ها نیز در حالی ششمین حضور متوالی خود در جام جهانی را جشن خواهد گرفت که امیدوار هستند در این دوره انتقام شکست ۴ بر یک دوره گذشته خود را از کلمبیا در ورزشگاه سارانسک گرفته و پس از ایران دومین تیم آسیایی پیروز در دور نخست از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ باشند.

در دومین بازی امروز، تیم‌های لهستان و سنگال در ورزشگاه اسپارتاک مسکو به مصاف هم خواهند رفت. لهستانی‌ها پس از دو دوره غیبت در مسابقات جهانی امیدوار هستند با کمک رابرت لواندوفسکی، ماشین گلزنی خود مقابل سنگال به برتری دست یافته و عملیات صعود خود را آغاز کنند. در طرف مقابل سنگال قرار دارد که آخرین تصویر از آنها مربوط به جام‌جهانی ۲۰۰۲ و حضورشان در جمع هشت تیم پایانی مسابقات است. حالا این تیم پس از سه دوره غیبت در جام جهانی مجدداً شانس حضور در معتبرترین رویداد فوتبال جهان را پیدا کرده و امیدوار است با حضور سادیو مانه، مهاجم لیورپول تصویر زیبای دیگری از سنگال را در تاریخ جام جهانی حک کنند.

در آخرین دیدار امروز نیز تیم‌های روسیه و مصر به مصاف هم خواهند رفت تا رسماً جام جهانی ۲۰۱۸ وارد دور دوم مرحله گروهی شود. میزبان جام جهانی که با برتری ۵ بر صفر در دیدار افتتاحیه مقابل عربستان شروع طوفانی داشت، با انگیزه برتری به میدان خواهد رفت تا کار صعود خود را در پایان روز دوم قطعی کند. در طرف مقابل مصر در روز غیبت صلاح در ثانیه‌های پایانی مغلوب اروگوئه شد تا حالا انگیزه زیادی برای کسب امتیاز در سرزمین تزارها داشته باشد. بازگشت محمد صلاح به ترکیب فراعنه بهترین اتفاق ممکن برای این تیم است.

برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه) جام جهانی به شرح زیر است:

* کلمبیا – ژاپن (گروه H) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران – ورزشگاه سارانسک
* لهستان – سنگال (گروه H) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران – ورزشگاه اسپارتاک
* روسیه – مصر(گروه A) ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران – ورزشگاه سن‌پترزبورگ

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قانون جدید فیفا به خاطر اقدام ارزشمند سنگربان مسلمان مصر

س ژوئن 19 , 2018
نودیها:تیم‌ ‌ملی فوتبال  مصر در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یک گل برابر اروگوئه تن به شکست داد. محمد الشناوی، سنگربان مصری‌ها در این دیدار عملکرد درخشانی از خود نشان داد و چند سوپر واکنش داشت و همین باعث شد تا به  عنوان بهترین بازیکن زمین […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...