برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در روز پنجم/ بازگشت میزبانی و آغاز کار شمشیربازان

اشتراک گذاری :

نودیها:کاروان ورزشی ایران امروز در پنجمین روز بازی‌های المپیک ریو در رشته‌های دوچرخه سواری، شمشیربازی و قایقرانی با حریفان رقابت می‌کنند.

دوچرخه‌سواری:

قادر میزبانی که در روزهای ابتدایی دچار سانحه و مصدوم هم شده بود در تایم تریل انفرادی تنها نماینده کشورمان است که ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی روز سه‌شنبه و ساعت ۱۶ به وقت تهران رقابت می‌کند.

شمشیربازی:

علی پاکدامن و مجتبی عابدینی نمایندگان شمشیربازی ایران در رشته سابر رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو کار خود را در مرحله مقدماتی آغاز خواهند کرد. مسابقات این رشته از ساعت ۸:۳۰ به وقت محلی شروع می شود. در صورت رسیدن این دو شمشیرباز به فینال، آنها از ساعت یک بامداد باید به مصاف حریفان خود بروند.

قایقرانی: 

مهسا جاور، نماینده قایقرانی  روئینگ تک نفره ایران در رقابت‌های المپیک که توانست به فینال E راه پیدا کند در پنجمین روز بازهم باید به مصاف حریفان خود برود. این مسابقات هم از ساعت ۸:۳۰ آغاز خواهد شد.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 200

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهناز افشار بارها از من برائت جسته است/ سالهاست در امور شخصی و شغلی «یاسین» ورودی ندارم

چ آگوست 10 , 2016
محمدعلی رامین درباره برخی مسائل پیرامون مهناز افشار و پسرش معتقد است: وقتی اعضای یک خانواده هرکدام «مستقلاً» راه خود را تعیین و مسئول رفتار خود هستند، چرا بعضی از رسانه ها اصرار دارند، هر کدام را به بهانه دیگری سرزنش کنند. نودیها:محمدعلی رامین در گفت‌وگویی به سوالات مختلفی پاسخ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...