برگزاری جشن پیروزی برجام توسط جان کری

اشتراک گذاری :

یک روزنامه آمریکایی از برگزاری جشن خصوصی جان کری و اوباما در ساختمان وزارت خارجه به مناسبت پیروزی برجام در کنگره خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در جشن خصوصی که جان کری وزیر امور خارجه این کشور در ساختمان وزارت متبوع‌اش به مناسبت پیروزی برنامه جامع اقدام مشترک گرفته بود، شرکت کرد.

 

 

روزنامه واشنگتن اگزماینر (washingtonexaminer) از همراه نشدن خبرنگاران با رئیس جمهور در این جشن خبر می دهد زیرا در برنامه عمومی وی قرار نداشت. خبرنگاران به مدت ۲۰ دقیقه در حسرت ورود به این جشن ماندند تا اینکه اوباما از وزارت خارجه بیرون آمد و به کاخ سفید برگشت!

 

 

گفته می شود اوباما قبل از شرکت کوتاه در این جشن، به یک جلسه خصوصی با کمیته کمپین سناتورهای دموکرات در پشت درب های بسته رفته بود. جزییاتی از این جلسه منتشر نشده ولی مطمئنا موضوع آن حول توافق هسته ای ایران و نحوه اجرای آن اکنون بعد پیروز شدن در کنگره بوده است.

 

 

پنجشنبه شب و در آخرین تلاش جمهوری خواهان برای رد کردن توافق هسته ای، برجام باز هم با حمایت دموکرات ها توانست در کنگره به تصویب برسد و با پایان مهلت ۶۰ روزه برای بررسی، عملا این توافق به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 62

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس خنده دار(۱۱)-آتلیه

ش سپتامبر 19 , 2015
برای بزرگ دیدن تصویر ذخیره کنید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 62

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...