برگزاری مراسم معارفه پشت‌درهای بسته درخواست رونالدو بود!

اشتراک گذاری :

نودیها:روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه مراسم معارفه کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بر این اساس اعلام شد که عدم سازماندهی مناسب هواداران در استادیوم و  اختلال در نظم نیز یکی از مشکلات باشگاه یوونتوس است و به همین خاطر این مراسم پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

اما در حقیقت برگزاری این مراسم پشت درهای بسته درخواست خود کریس رونالدو بوده است و با این شرایط معارفه فوق ستاره پرتغالی با حضور رسانه‌ها در سالن کنفرانس باشگاه انجام می شود.

در همین حال پلیس و مقامات برگزاری مراسم هر گونه عدم توانایی در برقراری نظم و … را در این مراسم رد کرده‌اند و عنوان داشته‌اند که در این باره هیچ استثنایی برای کریس وجود نداشته است.

فوق ستاره پرتغالی در هفته گذشته با قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو راهی یوونتوس شد تا گران‌قیمت‌ترین انتقال تاریخ سری آ ایتالیا رقم بخورد.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 26

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در پاییز برگزار می‌شود

ش جولای 14 , 2018
نودیها:فیفا اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ رسما در ماه‌های پاییز برگزار خواهد شد. بر این اساس این رقابت از ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان ۱۴۰۱) تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آذر ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد. اینفانتینو رئیس فیفا در نشست خبری خود که در ورزشگاه لوژنیکی برگزار می‌شد گفت: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...