بزرگترین پشت بام سبز دنیا + عکس

اشتراک گذاری :

یک شرکت آمریکایی به تازگی قصد دارد بزرگ‌ترین پشت‌بام سبز دنیا برای یک فروشگاه بزرگ در شهر کوپرتینوی کالیفرنیا احداث کند.

شرکت Sand Hill Property به تازگی به دنبال توسعه پشت‌بام فروشگاه Vallco Shopping و تبدیل آن به بزرگ‌ترین پشت‌بام سبز دنیاست.

این شرکت طرح‌های بزرگی را برای این مکان ۵۰ هکتاری در قالب یک پروژه سه میلیارد دلاری در اختیار دارد و مقامات آن به دنبال تبدیل این فروشگاه به یک مرکز پایدار شهری هستند که دارای بزرگ‌ترین پشت‌بام سبز دنیا خواهد بود.

پروژه Hills at Vallco هنوز در مرحله طراحی است و شرکت‌های دیگر حاضر در آن، شرکت معماری Rafael Viñoly و شرکت معماری چشم‌انداز OLIN هستند.

این فروشگاه تغییرات اساسی به خود خواهد دید و دارای فضاهایی برای خرده‌فروشی، فضای اداری به مساخت ۱۸۵ هزار و ۸۰۶ کیلومتر مربع و همچنین ۸۰۰ آپارتمان خواهد شد.

با این حال پشت‌بام سبز ویژگی بارز آن خواهد بود و اتمام توسعه این پشت بام، ۳۰۰ میلیون دلار هزینه به دنبال دارد. این پشت‌بام سبز ۳۰ هکتار مساحت خواهد داشت.

این فضای سبز برای عموم در دسترس خواهد بود و شامل باغ مو، باغ میوه، باغچه، یک آمفی‌تئاتر و ناحیه بازی برای کودکان خواهد بود. این پشت‌بام همچنین دارای ناحیه‌ای به مساحت ۶.۱ کیلومتر برای پیاده‌روی خواهد بود و طرح پیشنهادی حاضر تئاترهای ویژه و اسکیت بر روی یخ را نیز در خود گنجانده است.

قرار است طرح‌های مقدماتی ظرف چند هفته آینده به مقامات شهر کوپرتینو ارائه شوند.

 

ایسنا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

لحظه وداع احمدی‌نژاد با پیکر آیت الله خزعلی (ره)

ش سپتامبر 19 , 2015
منبع:جام نیوز برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 7

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...