بسته شدن یک سایت منتقد دیگر در دولت روحانی

اشتراک گذاری :

نودیها: پایگاه اینترنتی «یک بیست» (www.۱-۲۰.ir)، مرجع جامع حراست از دستاوردهای هسته‌ای، برای دومین بار در یک ماه اخیر مسدود شد. پس از مسدود شدن اولیه‌ی این سایت در نیمه شب ۱۱ مهرماه، همزمان با برگزاری تحصن «غیرت؛ رد برجام» مقابل مجلس شورای اسلامی، با پیگیری‌های انجام شده مشخص گردید که روند قانونی برای این انسداد طی نشده و هیچ سند و حکمی برای بستن سایت ارائه نگردیده بود. به همین علت بعد از چندین روز بسته شدن غیر قانونی سایت، شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات هاستینگ اقدام به رفع انسداد این سایت نمود.

روز یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴ بار دیگر پایگاه «یک بیست» مسدود شد. این بار مشخص شد که دادستانی تهران با ارائه‌ی حکمی به شرکت زیرساخت، دستور فیلترینگ این سایت را صادر کرده، که پس از آن پایگاه «یک بیست» توسط شرکت هاستینگ مسدود (suspend) و از دسترس خارج شده است.

لازم به ذکر است پایگاه اینترنتی «یک بیست» در ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ (همزمان با روز ملَی فناوری هسته‌ای) با هدف انعکاس فعالیت‌ها، تولیدات و محصولات گروه‌های دانشجویی و مردمی که در زمینه حراست از دستاوردهای هسته‌ای و نقد وادادگی در برابر دشمنان فعالیت می‌کنند، آغاز به کار کرد.

ایجاد مرجعی جامع از انواع محتواها و محصولات مورد نیاز افراد و تشکل های فعال در عرصه‌ی روشنگری پیرامون توافقنامه هسته ای، تسهیل و ارتقاء کمّی و کیفی فعالیت های دلسوزان استقلال کشور در سراسر ایران اسلامی، کمک به جریان سازی قوی‌تر سراسری برای جلوگیری از توافقی مضر برای کشور، و ایجاد مرکزی برای تجمیع و بایگانی فعالیت های خودجوش فرزندان این مرز و بوم برای آیندگان و ثبت رویدادهای این برهه در تاریخ، از اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی بوده است. این پایگاه اینترنتی در مدت فعالیتش، بیش از ۱۴۰۰ محصول را در ۲۵ دسته مختلف، از جمله فیلم، کلیپ، پادکست، انیمیشن، اینفوگرافیک، پوستر، کاریکاتور، کتاب، جزوه و اسناد داخلی و خارجی مربوط به پرونده هسته‌ای، جمع آوری کرده بود.

همچنین این پایگاه اینترنتی ضمن رصد و بازنشر روزانه‌ی مطالب منتخب، با تولید مطالب تحلیلی و کارشناسی لازم در حوزه‌های مختلف مرتبط با توافق هسته‌ای، تحریم‌ها، و استکبارستیزی، پایگاهی را برای مشاهده‌ی آخرین اخبار و تحلیل‌ها و محصولات جریان منتقد سیاست خارجی منفعلانه فراهم نموده بود.

منبع : رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود عکس والپیپر پاییز با کیفیت HD

س نوامبر 10 , 2015
[Show slideshow] برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...