بهترین وقت برای خوابیدن

اشتراک گذاری :

رییس مرکز اختلالات خواب استان کرمانشاه بهترین زمان خواب را ساعت حدود ۱۱ شب تا چهار صبح دانست.

دکتر حبیب‌الله خزایی  اظهار کرد: بین حدود ساعت ۱۱ شب تا چهار صبح برخی هورمون‌هایی که برای سلامت بدن بسیار ضروری هستند در خواب شبانه ترشح می‌شوند و چنانچه فردی در این ساعات بیدار باشد، قطعا این هورمون‌ها نمی‌توانند به طور مناسب در بدنش ترشح شوند.

این روانپزشک اظهار کرد: همچنین خواب افراد در این ساعات شب موجب بهبود عملکرد مغز برای انجام فعالیت‌های روزانه می‌شود.

خزایی در همین راستا توصیه کرد: افراد از بیدار ماندن تا پاسی از شب و از طرف دیگر بیدارشدن زودتر از ساعات مذکور خودداری کنند.

رئیس مرکز اختلالات خواب استان کرمانشاه خواب روزانه در حد نیم تا یک ساعت را نیز برای بدن مفید دانست و خاطرنشان کرد: خوابیدن بیش از این مقدار در طول روز موجب اختلال در کیفیت خواب شبانه می‌شود.

خزایی اظهار کرد: خواب نیم‌ساعته روز در هر زمانی از روز پیش از ظهر یا بعد از ظهر باشد بلامانع است، به شرط آنکه طولانی نشود و نهایتا یک ساعت باشد.

 

ایسنا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 24

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

گفتگو با میثم رستکاری بازیگر دست به نقد

د سپتامبر 21 , 2015
دست به قلم شدنم در مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» بیشتر جنبه رفاقتی دارد، اولویت اول خودم اجرا و بازیگری است، نه نویسندگی. نودیها:میثم رستگاری بازیگر مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش خود در این مجموعه ۹۰ قسمتی گفت: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...