به دنبال فرار از پاسخگویی دعوت عراقچی به دانشگاه امام صادق برای پاسخگویی

اشتراک گذاری :
نودیها:به دنبال فرار عراقچی از حضور در رسانه ملی و پاسخگویی به مردم، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در نامه‌ای خواستار پاسخگویی رئیس ستاد پیگیری برجام در جمع دانشجویی شد
 
در بخشی از این نامه آمده است: اگر برای حضور در صدا و سیما و پاسخگویی مستقیم به ملت ملاحظه‌ای دارید از شما به عنوان یک سرباز دعوت می‌کنیم تا در جمع افسران این میدان حضور پیدا کرده و نسبت به  سوالات  و انتقادات دانشجویان دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) در قبال نقض برجام و عملکرد سه ساله خود به پاسخگویی بپردازید.
 
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
 
جناب آقای عراقچی، رئیس ستاد پیگیری برجام؛
سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد و آل محمد و ضمن عرض خداقوت و آرزوی توفیق در مسئولیت چندماه باقی مانده جنابعالی در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران
بیش از سه سال است که از آغاز مذاکرات هسته‌ای و تلاش شما و همکارانتان در وزارت خارجه جمهوری اسلامی میگذرد و در طول این سه سال و با گذشت دورانی که لحظه لحظه ی آن برای امت هوشیار ایران اسلامی سخت و ناگوار و همراه با مشقات و آزمون های فراوان همراه بود، بارها و بارها با تهدیدها و تحریمهای مختلف از سوی شیطان بزرگ «آمریکا» و هم پیمانان مزدورش که شما و اعضای تیم مذاکره کننده روزها و ساعتها با آنان به مذاکره پرداختید، مواجه گشتند.
 
از آغاز شروع مذاکرات دولت یازدهم جنبش دانشجویی فرای از نگاه های جناحی و تنها در راستای رسالت تبیین و مساعدت به مسئولین در راستای پیشبرد هر چه بهتر نظام اسلامی به سوی اهداف و آرمان ها، مکررا نکات و تذکرات لازم را به شما و اعضای محترم تیم مذاکره کننده گوشزد گردانید. هرچند که این نکات تنها و تنها در قالب نامه های یک طرفه و جلساتی در غیاب شما و مسئولین امر انتقال داده شد و دعوت های رسمی بسیج دانشجویی امام صادق علیه السلام جهت حضور شما و اعضای تیم مذاکره کننده در دانشگاه مبنی بر پرسش و پاسخ و شنیده شدن نکات، بی پاسخ ماند.
رسالت مطالبه گری به عنوان یک حق و نیز به عنوان یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی بر دوش همگان و مخصوصا دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و پیشرو جامعه است. انتظار از مسئولین بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی آن است که با حضور در جمع دانشجویان علاوه بر شنیدن نکات آنها به پاسخگویی به شبهات و سوالات آنها پرداخته تا هرچه بهتر پیوند میان این دو قشر تاثیرگذار در جامعه ایجاد گردد. اما متاسفانه و برخلاف تاکیدات فراوان رهبری خاصه به اعضای مذاکره کننده جهت حضور و استماع نقاط نظر منتقدین و دانشجویان و از جهت «و شاورهم فی الامر» برای شما مسئولین، پس از گذشت سه سال از عمر دولت هیچگونه پاسخی به دعوت دانشجویان نیز داده نشده است و این خود زمینه ساز بسیاری از شکافها گشته است.
حال و پس از گذشت سه سال از عمر دولت و با تمدید قانون داماتو توسط آمریکا و نقض صریح برجام توسط آمریکا و فهم صد در صدی شما و مردم به بدعهدی آمریکا و در سالگرد برجام، جنابعالی در پاسخ به عدم حضور خود در صدا و سیما و پاسخگویی مستقیم به عموم مردم، خود را سربازی از میدان بازگشته خواندید که نبایستی در کنار یک منتقد قرار گیرد. اما قطعا شما بهتر میدانید که سرباز اگر سرباز باشد و به عملکرد خویش مطمئن و پاسخ درخوری داشته باشد از قرارگرفتن در برابر هیچ منتقد و شخصی واهمه ای ندارد. آیا مردم را محرم نمیدانید تا در رسانه ی ملی پاسخگوی سوالات و گزارشات خویش باشید یا آنکه حقیقتی وجود دارد که از برملا شدن آن در پیشگاه ملت عظیم الشان ایران بیم دارید؟ آیا یک سرباز بیش از همه نبایستی خود را ملزم به پاسخگویی صریح نسبت به عملکرد خود در میدان به مردمش بداند؟ 
اگر برای حضور در صدا و سیما و پاسخگویی مستقیم به ملت ملاحظه ای دارید از شما به عنوان یک سرباز دعوت میکنیم تا در جمع افسران این میدان حضور پیدا کرده و نسبت به شبهات و سوالات دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام در قبال نقض برجام و واکنش مقتضی دولت و وزارت خارجه به این اقدام و عملکرد سه ساله تیم مذاکره کننده در مذاکرات، به پاسخگویی بپردازید.
 
 
سایه رهبری مستدام
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام
 رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آقای استاندار! آقا نادر خانه دارد اما ۳ متر و ۷۵ سانت

س ژانویه 17 , 2017
نودیها:چهارشنبه‌شب گذشته به‌همراه برخی مسئولان شهری و اهالی رسانه به‌همت قرارگاه امام رضا(ع) توری برای بازدید از معضلات اجتماعی و کلونی‌های فقر و نیازمندی در منطقه ۱۸ تهران برگزار شد. در بازدید از یکی از این کلونی‌ها که در فضایی شبیه یک گاراژ در مجاورت محله باغ پنبه منطقه ۱۸ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...