بوتاکس طبیعی بدون عمل!

اشتراک گذاری :
]
نودیها : دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی و مدرس طب اسلامی ایرانی گفت: چین و چروک در پوست تا حدی طبیعی است و به مرور زمان و بالا رفتن سن ایجادمی شود اما گاهی این چین و چروکها به صورت غیر عادی و بیمار گونه در حال افزایش است که بایدعامل اصلی آن را شناسایی کرد و از بین برد.
وی درباره علل پیری زودرس بیان کرد: تغذیه نامناسب، هوای آلوده، کلر موجود در آب، نداشتن خواب منظم، استرس، نرسیدن مواد لازم از قبیل مس، آهن به بدن و ورزش نکردن منجر به پیرری زودرس پوست می‌شوند.
وی ادامه داد: یکی از داروهایی که به جای بوتاکس می‌توان استفاده کرد مصرف منظم زیتون است. در کنار وعده‌های غذایتان حتما زیتون بخورید و روغن زیتون و کنجد و حیوانی را جایگزین روغن نباتی کنید چون این روغنها چین و چروک را به تاخیر می‌اندازند.
وی اظهار داشت: ماسک زیتون تاثیر به سزایی در جلوگیری از پیشرفت چین و چروکها دارد. برای تهیه این ماسک زیتون را ریز رنده کرده و شبها روی چین و چروکهای صورت قرار دهید.
اکبری در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از کرم رازیانه در شب قبل از خواب برای پوست بسیار مفید می‌باشد.
همچنین ماسک روغن زیتون با عصاره خیار را برای تقویت سلولهای پوستی و آبرسانی به آنها و از بین بردن چین و چروکهای صورت توصیه کرد، برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را با پوست ریز رنده کنید و آن را با یک قاشق روغن زیتون بودار طبیعی ترکیب کرده و هر شب روی پوست خود قرار دهید.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا تخم کفتر برای لکنت زبان کودکان مفید است ؟

ج ژانویه 22 , 2016
نودیها : دکتر فرح بخش متخصص تغذیه گفت: این فرضیه که تخم کفتر تکلم کودک را سرعت می‌بخشد. حقیقت ندارد و یک باور غلط از دیرباز به حال است. نه تنها تخم کفتر بلکه تخم پرندگان دیگر نیز این خاصیت را نخواهند داشت و این تنها فرضیه ای از دیرباز تا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...