بیش از ۱۰۰ نفر کشته نتیجه مقابله با کودتا توسط دولت ترکیه

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  یک مقام دولت ترکیه روز شنبه اعلام کرد که آمار تلفات کودتای شکست‌خورده در این کشور به بیش از ۲۵۰ نفر رسیده است.

به نووشته شبکه اسکای‌نیوز، این مقام دولتی گفت در جریان درگیری‌های بامداد شنبه دستکم ۱۶۱ غیرنظامی و مأمور پلیس که مخالف کودتا بوده‌اند، جان خود را از دست داده‌اند.

در مقابل ۱۰۴ نفر از حامیان کودتا هم کشته شده‌اند. درگیری‌ها در آنکارا و استانبول ده‌ها زخمی نیز بر جای گذاشته که حال برخی از آن‌ها وخیم است.

بامداد دیروز گروهی از نیروهای ارتش ترکیه با مسدود کردن راه‌ها، اعلام کردند که قدرت را به دست گرفته‌اند. با این حال پیام تصویری رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه که از حامیانش خواست بی‌توجه به قانون منع آمد و شد به خیابان‌ها بیایند، تلاش برای کودتا را ناکام گذاشت.

در جریان این درگیری‌ها، ارتش برای کودتا تلاش داشت و پلیس و نیروهای ویژه در برابر آن مقاومت می‌کردند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اعتراف عراقچی درباره ورود به چرخه "خودتحریمی" / جابه جایی پول های سپاه با گونی راه‌کار دولت یازدهم برای خارج شدن از لیست سیاه!

ی جولای 17 , 2016
سایت نودیها : صحبت های عراقچی در برنامه گفتگوی ویژه خبری در خصوص تحریم بانکی و پذیرش شروط FATF توسط بانک مرکزی دولت یازدهم بگونه ای بوده که فقط دو برداشت را می توان بر آن در نظر گرفت و آن اینکه یا وی از اطلاعات بسیار کمی در خصوص […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...