بی بی سی‌ بعد از واقعه منا:‌اداره مراسم حج فوق العاده بود

اشتراک گذاری :
بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی‌ در گزارشی از حادثه خونین دیروز منا اعلام کرد: مدیریت حجاج توسط سعودی‌ها خوب بوده و نمی‌توان آنها را برای حادثه منا مقصر دانست.
 شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی در گزارشی از حادثه خونین دیروز منا که منجر به کشته شدن ۱۳۰۰ تن و زخمی شدن ۲ هزار نفر دیگر شد، از قول یک شاهد عینی گزارش داد که مدیریت حجاج توسط سعودی‌ها خوب بوده و نمی‌توان آنها را برای حادثه منا مقصر دانست.
این شاهد عینی که نامش ذکر نشده به بی‌بی‌سی گفته که اداره مراسم حج توسط سعودی‌ها حرف نداشت و نمی‌توانیم آنها را بخاطر حادثه منا مقصر بدانیم.
بی‌بی‌سی رسانه وابسته به خانواده سلطنتی انگلیس در حالی این خط خبری را در پیش گرفته است که رسانه‌های سعودی و فعالان وابسته به ارتش سایبری سعودی‌ها نیز در شبکه‌های اجتماعی حجاج ایرانی را مقصر حادثه دیروز معرفی کرده‌اند.
درحالی سعودی‌ها این فرافکنی را مطرح می‌کنند که طی ۳۰ سال گذشته بیش از ۳۲۸۸ حفر از حجاج طی حوادث مختلف در مکه و مدینه کشته شده‌اند.
 ۹ سال پیش هم در سال ۲۰۰۶ فاجعه‌ای دیگر رخ داد که در آن حادثه ۳۴۶ حاجی به دلیل ازدحام کشته شدند و بعدا گفته شد که این مشکل با ساخت پل‌های چند طبقه حل شده است.
منبع : رجانیوز به نقل از فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

صحبتهای جنجالی حاج منصور ارضی در مورد برجام

ش سپتامبر 26 , 2015
 حاج منصور ارضی در مراسم دعای روز عرفه که در محل حسینیه صنف لباسفروشان برگزار شد، با هشدار نسبت به تصویب برجام، اعلام کرد که برجام سازش با دشمن است ، هر کدام از نمایندگان حسینی است باید فریاد بزند . متن کامل این سخنرانی که پایگاه اطلاع رسانی قدیم الاحسان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...