بی کفایتی شدید دولت در مدیریت آب و برق!/وقتی حس میکنی دولت میخواهد عصبانیت کند!!/چمن های تهران را آب ندهید!

اشتراک گذاری :

سایت نودیهابخش تحلیل – یکی از مسایلی که دولت حسن روحانی بارها و بارها از زمان تشکیل روی اعصاب مردم راه برده است، مدیریت منابع و انرژی است.

برق هسته ای که می توانست بسیاری از مشکلات برق را حل کند را دولت به پای برجام قربانی کرد که به غیر از برق می توانستیم آب شیرین کن های هسته ای هم داشته باشیم.

حال دولت در تابستان بدون هماهنگی قبلی برق را قطع می کند و هیچ احترامی برای مردم قائل نمی شود.

برخی هم می گویند مردم باید صرفه جویی کنند. بله در بهترین حالت هم همه باید در همه چیز صرفه جویی کنیم. صرفه جویی فقط موقع کمبود منابع نیست. ولی واقعا دولت بیاید به جای این همه استرس و فشار و اذیت مردم این آب هایی که در تهران پای چمن و شمشاد می رود را مدیریت کند باور کنید بسیاری از مشکل آب در تهران حل می شود. منابع آب در پارک ها پای چمن و شمشاد بی خاصیت می رود.

نمی دانم چرا ؟! ولی انسان حس می کند دولت می خواهد مردم را عصبانی کند برای این که ….

نمی دانم!

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 166

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

طرحی جالب به بهانه درخشش ژاپن مقابل بلژیک

س جولای 3 , 2018
نودیها:ژاپنی‌ها در دیدار مقابل بلژیک اگر چه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شدند اما در دقایقی طوفانی عمل کردند و با دو گل از بلژیک یکی از مدعی اصلی قهرمانی پیش افتادند. این موضوع باعث شد تا بلیچر ریپورت طرحی جالب در این باره منتشر کند و تصویری از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...