تأیید ارتباط حسین فریدون با بدهکار بزرگ بانکی

اشتراک گذاری :
نودیها:حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه یکصد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دستگیری رسول دانیال‌زاده صحت دارد یا خیر و اینکه آیا ادعای برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه این فرد با حسین فریدون ارتباط دارد تأیید می‌شود یا خیر، گفت: بارها گفته‌ام که برخی از متهمان به‌صورت علنی محاکمه شوند و رسانه‌ها نیز اجازه انتشار داشته باشند، اما به هر تقدیر فعلاً قانون به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.
 
وی اضافه کرد: این فرد دستگیر شده و دادسرا مشغول تحقیقات و ارتباطش با آن فرد روشن است، اما اینکه چه‌چیزی از تحقیقات خارج می‌شود و این ارتباط به جرم منجر می‌شود یا خیر، گفت: نمی‌توان فعلاً اظهار نظر کرد.
 
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در خصوص دستگیری علیرضا زیباحالت منفرد در پرونده نفتی و اینکه آیا دستگیری این فرد در حکم متهمان تأثیری دارد یا خیر، گفت: در اینکه دستگیری این فرد درباره بخشی از اموال که تا به حال مفقود بوده مؤثر است یا خیر، فعلاً نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید منتظر بود‌ و اینکه دستگیری این متهم چه تأثیری در حکم متهمان دیگر را دارد نیز متوجه نمی‌شود زیرا این پرونده متهمان بسیاری دارد و دستگیری فرد مورد اشاره، آخرین آنها نیست.
رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

داستان پوشش زنان در سینما

د ژانویه 23 , 2017
نودیها:با تصویب قانون حجاب نوع پوشش در فیلم های سینمایی متاثر از شرایط اجتماعی تغییر کرد؛ تغییری که همچنان محل بحث است و هر از گاهی به یک موضوع مسأله ساز تبدیل می‌شود؛ نزدیک ترین اش هم مربوط به «کاناپه» کیانوش عیاری است که بخاطر نوع پوشش زنان و استفاده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...