تاثیر ویتامین E در درمان کبد چرب

اشتراک گذاری :

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) سپاه، تاثیر ویتامین E در درمان کبد چرب را تشریح کرد و گفت:‌ مهمترین منابع غذایی ویتامین E در جوانه گندم، کاهو، کلم و روغن بادام زمینی یافت می‌شود.

سید مؤید علویان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت درباره تاثیرات ویتامین E اظهار کرد:‌ ویتامین E در تمام اندام‌های بدن کم و بیش وجود دارد، مهمترین منابع غذایی آن نیز جوانه گندم، کاهو، کلم و روغن بادام زمینی است.

این فوق‌تخصص گوارش و کبد ادامه داد: خوشبختانه ویتامین E موجود در خوراکی‌ها در اثر پُختن از بین نمی‌رود.

علویان تصریح کرد: ویتامین E اثر ضد اکسیدان دارد و می‌تواند با افزایش سوخت و ساز چربی‌ها در درمان کبد چرب مورد استفاده قرار گیرد. البته مصرف آن در دراز مدت توصیه نمی‌شود و بهتر است همراه با آن از اسید فولیک و ویتامین C نیز استفاده شود.

رئیس شبکه هپاتیت ایران خاطرنشان کرد: در این زمینه قرص‌های موجود در بازار ۴۰۰ میلی گرمی است و میزان و مدت مصرف آن نیز باید توسط پزشک معالج تعیین شود.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فعالیت‌های تبلیغی بهائیان در بیمارستان‌ها

چ آگوست 12 , 2015
فعالیت‌های جاسوسی فرقه بهائیت رنگ و شکل جدیدی به خود گرفته است و از بیمارستان‌های خصوصی تهران و با نشستن در کمین بیماران شهرستانی و خانواده‌هایشان آغاز شده است. بر اساس اخبار واصله، تیم‌های تبلیغاتی بهائیان، در تصمیمی همه جانبه روش‌های تبلیغاتی خود را در محیط‌های مختلف مانند فعالیت روستایی، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...