تازه‌ترین تیزر انیمیشن «ناسور» را با صدای محسن چاوشی بشنوید+فیلم

اشتراک گذاری :

نودیها:یکی از تیزرهای طراحی شده برای انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند با بهره بردن از قطعه «ظهر عطش» با صدای محسن چاوشی رونمایی شد.

 

«ظهر عطش» از آلبوم «سلام آقا» محسن چاوشی با ترانه‌ای از محمدرضا آغاسی و آهنگسازی چاوشی است که سال ۹۲ و ویژه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) منتشر شده بود، از همین رو این تیزر هم بخش‌هایی از جنگ روز عاشورا را شامل می‌شود.

انیمیشن «ناسور» روایت زندگی عبیدالله‌ بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبرو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند.

دانلود

رجا نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مختار ثقفی کیست؟

د اکتبر 10 , 2016
نودیها:مختار بن ابی عبیده بن مسعود بن عمرو بن عمیر بن عوف بن قسی بن هنبه بن بکر بن هوازن؛(۱) از قبیله ثقیف؛ کـه قبیله مشهـور و گسترده‌ای از هـوازن، از اعراب منطقه طائف اسـت، می‌باشد.(۲) کنیه‌اش ابواسحاق(۳)؛‌ و لقـبش کـیـسـان بود که فـرقـه کـیـسـانیه منسوب به او است. کیسان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...