تبلیغ برای خوانندگی زنان/ آزاده نامداری چادری به دنبال چیست؟

اشتراک گذاری :

نودیها:برنامه آبان که وسیله ای برای بازگشت دوباره آزاده نامداری است، قرار بود به معرفی زنان با شخصیت در عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بپردازد اما کار را با دهن کجی به قوانین عرفی و قانونی کشور آغاز کرد.

برنامه آبان که وسیله ای برای بازگشت دوباره آزاده نامداری به عرصه مجری گری است و قرار بود به معرفی زنان با شخصیت در عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بپردازد کار خود را با دهن کجی به قوانین شعری و عرفی و قانونی کشور آغاز کرده و همین مسیر را طی می کند.

 

در سری قبلی از برنامه آبان با دعوت از یک همکار خواننده لس آنجلسی که با پوشش نامناسبی در برنامه حاضر شد اولین دهن کجی به قوانین کشور صورت گرفت.

 

اما نامداری این هفته میزبان شهره سلطانی بازیگر زنی بود که این روزها بیشترین دغدغه اش خوانندگی است و نامداری بار دیگر موضوع خوانندگی زنان را در این برنامه مطرح نمود.

 

نکته جالب توجه در این برنامه این بود که سلطانی با لحن خاصی عنوان کرد که هر کسی نمی تواند به کنسرت او بیاید و فقط بپه پولدارها و طبقه مرفه امکان حضور دارند که این خود توهینی به اقشا مختلف مردم جامعه بود.

 

اما سوال اینجاست که نامداری بعد از حاشیه سازی های بسیار و عجیب و غریب که مربوط به زندگی شخصی اش بود و آن را در فضای رسانه ای کشور مطرح کرد و منجر به دور شدن خود از فضای رسانه ملی گشت چرا برای مطرح شدن دوباره به هنجار شکنی می پردازد.

 

اگر هدف از ساخت برنامه آبان، شخصیت های فعال است که چه بسیار زنانی که در عرصه های سیاسی و اجتماعی خوش درخشیده و به اسلام خدمت کرده و برای مملکت خود افتخار کسب کرده است و چه بسیار بانوانی که مدارج علمی افتخار آفرینی داشته و از همه مهمتر چه بسیار بانوانی که همسر و فرزندانشان را در راه اسلام فدا کرده اند.

 

اینکه با هنجار شکنی و دهن کجی به قوانین و عرف جامعه و بیان موضوعاتی که نه نیاز مردم است و نه دغدغه جامعه زنان کشور برای خود اسم و نام و نشان کسب کنند اقدام پسندیده ای نیست.

 

گفتنی است این برنامه به صورت هفتگی از آپارات پخش می شود که گویی مدیران این شبکه نیز هیبچ نظارتی ندارند!/

جام

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیت‌الله مکارم شیرازی: بلوغ زودرس در ۱۰ سالگی محصول فضای مجازی است

پ ژانویه 5 , 2017
نودیها:«جلوگیری‌ها چندان کارساز نبوده است؛ یعنی با فیلترها نمی‌توان حساب خاصی باز کرد؛ زیرا می‌توانند این فیلترها را از دیگر طرق خاص باز کنند پس باید از راه دیگر وارد شد.» آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با اعضای برگزاری سومین همایش فضای مجازی با ابراز خرسندی از دغدغه‌مند شدن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...