تجمع مردم و طلاب مقابل دفتر لاریجانی در قم

اشتراک گذاری :
نودیها:مردم و طلاب در اعتراض به بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجلس، امروز شنبه ۱۹ خرداد ۹۷ در مقابل دفتر علی لاریجانی در قم تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی با این مضمون که تصویب لوایح ۴ قلو در مجلس به ضرر ملت است، مخالفت خود را با تصویب لوایحی همچون الحاق به کنوانسیون پالرمو و … در مجلس اعلام کردند.
در این تجمع حجت‌الاسلام غفاری فرد طی سخنانی ضمن بر شمردن آسیب‌ها و ضررها و زیان‌هایی که از تصویب این لوایح متوجه ملت می‌شود گفت که لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نباید در مجلس تصویب شود.
 
فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 28

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انتقاد پرفسور علی کرمی از اظهارنظرهای غیرعلمی «یاسی اشکی»/ پشت پرده واکسن HPV

د ژوئن 11 , 2018
نودیها:علی کرمی استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، بنیان‌گذار بیوتکنولوژی پزشکی و مهندسی ژنتیک ایران با اظهار گله مندی و انتقاد شدید از ادعاهای دروغین یاسی اشکی فعال اجتماعی درباره واکسن HPV ، اظهار کرد: این فرد  چند شب گذشته با ادعاهای غیرعلمی در زمینه سونامی سرطان‌ رحم و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...