تحریم سایت بازی آنلاین توسط هندوها به خاطر توهین مذهبی

اشتراک گذاری :

نودیها:به نقل از آسین ایج، بازی یادشده که جنگ خدایان یا Fight Of The Gods نام دارد در برخی کشورهای دیگر جهان نیز به خاطر مضامین ضدمذهبی با مخالفت هایی مواجه شده و از جمله دولت مالزی هم خواستار توقف فروش آن در کشور مالزی شده است.

Valve مالک سایت بازی آنلاین Valve در برابر درخواست ها برای حذف این بازی سکوت کرده و حالا ممکن است این سایت با تحریم ها و اعمال فشارهایی به همین علت مواجه شود.

برخی مقامات مذهبی هندو معتقد هستند که در این بازی با سهل انگاری و بی دقتی با مضامین مذهبی برخورد شده و همین مساله ممکن است بر روی ذهن جوانانی که بازی مذکور را اجرا می کنند، تاثیر منفی بگذارد. وی خواستار حذف برخی شخصیت ها از این بازی مانند خدایان هندو شده است. البته این درخواست با مقاومت طراحان بازی مواجه شده است.

بحث و اختلاف نظر در این زمینه بین دوطرف هنوز ادامه دارد ولی طراحان بازی یادشده هنوز در برابر خواست های مذهبیون هندو تسلیم نشده اند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 136

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انتقاد کاربران فضای مجازی از فشارها برای لغو یک جشن تولد بگذارید «#دکتر_سلام» برای مردم بماند!

چ سپتامبر 13 , 2017
نودیها: از ماه  ها قبل تمام برنامه ریزی دست اندرکاران خبرگزاری دانشجو برای چهارمین سالگرد دکتر سلام در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی انجام شد، اما به تازگی اخباری به گوش می رسد که برخی مسئولان فشارهایی را برای محدود کردن و حتی لغو این جشن وارد کردند. علی صدری […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...