تحلیل جالب پناهیان از سخنان اخیر روحانی!

اشتراک گذاری :

استاد پناهیان:

  • سخنان «سیاست‌مداران» را باید ابتدا از منظر  «سیاسی» تحلیل کرد، بعد به ارزیابی «علمی» و میزان صحت آن پرداخت. چون سیاسیون گاهی زیاد به «غلط یا درست» بودن حرف‌ها کار ندارند، بلکه به «کاربرد» آن در عرصۀ سیاسی نگاه می‌کنند.
  • وقتی سیاست‌مداری می‌گوید: «همه باید نقد شوند!»، ببینید بار سیاسی این جمله چیست؟ شاید می‌خواهد انتقادهایی که به خودش وارد است را کم‌رنگ کند و جبهۀ جدیدی در انتقادهای اجتماعی باز کند تا بار خودش سبک شود.
  • وقتی سیاستمداری می‌گوید: «می‌شود از معصومین انتقاد کرد» و دین خود را فدای سیاست می‌کند، شاید می‌خواهد جامعه را درگیر اختلافات و گفتگوهای فکری بکند تا بتواند از فشار انتقادها به عملکرد خودش کم کند.
  • اگرچه باید به سخنان غلط سیاسیون اعتراض کرد، ولی تحلیل سیاسی اشتباهات عمدی آن‌ها را نباید فراموش کرد.
  • در ادامه فایل تصویری این سخنراهنی را گوش دهید:

دانلود

 

 

سایت بیان معنوی

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 82

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تلگرام و سخنی صادقانه با رییس جمهور

د ژانویه 15 , 2018
نودیها:دغدغه دکتر روحانی درباره حفظ زیرساخت کسب و کار مردم امری مهم و قابل تقدیر است؛ اما نگاهی به این دوره کوتاه فیلتر بودن تلگرام نشان می دهد که نرم افزارهای ایرانی اگر مورد توجه دولت قرار گیرند و پشتیبانی کافی دریافت کنند، می توانند سیل انبوهی از مخاطبان را […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...