تخلف تحصیلی برادر حسن روحانی

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمان خبرگزاری تسنیم، با اشاره به روند بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور  در این کمیسیون، گفت: گزارش پرونده تحصیلی حسین فریدون در کمیته آموزش کمیسیون تدوین شده و پس از امضای رئیس کمیته، تقدیم هیئت رئیسه کمیسیون و سپس هیئت رئیسه مجلس می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اگر آقای قمی رئیس کمیته آموزش مجلس پیش‌نویس گزارش تدوین شده را امضا نکند، زاهدی رئیس‌ کمیسیون این گزارش را تائید  می‌کند، ادامه داد: قرار بود آقای قمی روز ۱۸ خرداد مدارکی از روند تحصیل حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی به کمیته ارائه کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه گزارش تدوین شده پس از تقدیم به هیئت رئیسه، در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود، افزود: برخی تخلفات در این پرونده از جمله اینکه پذیرش حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی بدون آزمون بوده و شرط معدل رعایت نشده، محرز شده که پس از قرائت گزارش در صحن مجلس، تخلفات برای اعمال قانون به قوه قضائیه ارائه می‌شود.
رجانیوز

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مقابله با گرمازدگی در هوای گرم

ی جولای 2 , 2017
نودیها:هوا بسیار گرم است و احتمال بروز گرمازدگی وجود دارد. در این هوای گرم باید تمهیداتی برای مقابله با گرمازدگی بخصوص در کودکان و سالمندان به کار بست. در این مطلب شما را با این روش ها آشنا می کنیم. دمای بدن را کنترل کنید همه افراد در هر سنی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...