ترافیک وحشت در مرز انگلیس و فرانسه

اشتراک گذاری :

تنها راه چاره مقابله با حملات تروریستی را گویا در بازرسی‌های گسترده مردمی می‌دانند که از مرزها وارد کشورهای اروپایی می‌شوند. فرقی هم نمی‌کند این مردم اروپایی باشند یا غیراروپایی چون همه در اروپا مظنون به تروریست بودن هستند.
تمام شواهد و مدارک نشانگر این است که تیری که  غرب با راه‌انداختن غائله تکفیری‌ها به سمت نظام جمهوری اسلامی پرتاب کرد، اکنون کمانه کرده و درست به سمت غربی‌ها و صاحبان همان تکفیری‌ها بازگشته است.
برخی کشورهای اروپایی مثل فرانسه در کنار آمریکا و صد البته برخی مرتجعین عرب و ترکیه تکفیری‌ها را در منطقه جمع و در قالب گروه‌های تروریستی سازمان‌دهی کرده و آنها را به سمت سوریه و عراق اعزام کردند. غرب به این هم اکتفا نکرد و در قالب برگزاری نشست‌هایی تحت عنوان «دوستان سوریه» در پاریس ،دوحه، اسلامبول و نیویورک تمامی امکانات خود را در حمایت از این تروریست‌های خون‌آشام و جگرخوار بسیج کرد تا شاید توهم تضعیف ایران و نابودی مقاومت منطقه را به نفع رژیم صهیونیستی عملی سازد.
اما ضرب شستی که این تروریست‌ها طی دو سال اخیر از محور مقاومت در سوریه و عراق خوردند باعث شد که شمار زیادی از آنها به اروپا و آمریکا کوچ کنند و عطش خود را برای کشتن و سلاخی کردن در خیابان‌های پاریس و بروکسل جست‌وجو  نمایند. حملات تروریستی ماه‌های اخیر در فرانسه، بلژیک، آمریکا و اکنون در آلمان به خوبی این واقعیت را نشان می‌دهد که میلیون‌ها اروپایی و آمریکایی نیز حالا دیگر باید مثل  مردم سوریه، عراق و یمن هر روز با ترس از خواب بیدار شوند و زندگی در سایه وحشت را تجربه کنند. امروز امنیت در غرب مدرن تبدیل به یک کالای نایاب شده است.
تصاویر منتشر شده از سوی «دیلی میل» نشان می‌دهد ده‌ها هزار نفر در شهر مرزی «دوور» انگلیس به خاطر تشدید تدابیر امنیتی که به خاطر ترس از حملات تروریستی در فرانسه صورت گرفته آواره و سرگردان شده‌اند و ترافیک بسیار سنگینی با کیلومترها راه‌بندان ایجاد شده است.
شدت این ترافیک به حدی بود که هلی‌کوپترهای پلیس مجبور شدند هزاران بطری آب را بین مسافران گرفتار در ترافیک پخش کنند. مقامات انگلیس هشدار داده‌اند که این وضعیت ممکن است حالا حالاها ادامه داشته باشد.
مقامات انگلیس و  فرانسه و کم وبیش سایر کشورهای اروپایی و غربی چاره کار مبارزه با این تروریست‌های وطنی را در تشدید تدابیر امنیتی و ادامه بمباران سوریه و عراق به بهانه مبارزه با داعش  می‌دانند در حالی که خود به خوبی به این واقعیت واقف هستند که راهکار مبارزه با تروریسم کنار گذاشتن تقسیم بندی تروریست‌ها به خوب و بد و   قطع واقعی کمک‌ها به این تروریست‌ها است. غرب اگر به دنبال توقف حملات تروریستی است می‌بایست نه به شکل سیاسی که در عمل مقابل همه تکفیری‌ها بایستد نه اینکه به نام مبارزه با داعش غیر نظامیان سوری و عراقی را قتل عام کرده و به تکفیری‌ها کمک نماید. همین چند روز پیش جنگنده‌های فرانسوی به اسم گرفتن انتقام حملات نیس، ۲۲۷ غیرنظامی سوری را قتل عام کردند! و با یک جمله «اشتباه شد» سعی در توجیه این جنایت نمودند. اشتباهی که امروز سعودی‌ها که از قضا از متحدان کلیدی غرب هستند، در یمن می‌کنند.
قطع حمایت‌ها از داعش، تنها راه مقابله با این گروه‌های وحشی است در غیر این صورت این حملات باز هم در غرب تکرار شده و جان بی‌گناهان را خواهد گرفت.
نسبت دادن این حملات تروریستی به مسلمانان نیز اشتباه بزرگ  دیگر غرب است که متأسفانه در مواجهه با این حملات در دستور کار قرار داده‌اند. در حالی که اسلام با هر نوع ترور و کشتن انسان‌های بی‌گناه به شدت مخالف است.

کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خطر نوشابه انرژی زا !

س جولای 26 , 2016
سایت نودیها :  مدت بسیاری است در رسانه‌ها مطالبی در خصوص مضرات نوشیدنی‌های انرژی‌زا مطرح شده است. متخصصان تغذیه می‌گویند مقادیر بالای کافئین موجود در این نوشیدنی‌ها برای بزرگسالان نیز زیان‌آور است چه برسد به کودکان. مسئله‌ای که به خصوص در کشورهای اروپایی به چشم می‌خورد این است که کودکان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...