ترس و هجمه برخی دولتی ها و روزنامه های زنجیره ای از رقبای روحانی / سعید جلیلی آخرین قربانی!

اشتراک گذاری :

نودیها – به گزارش نودیها ، از همان آغاز روی کار آمدن دولت روحانی ، هجمه ی زیادی علیه رقبای احتمالی وی در دوره دوازدهم ریاست جمهوری آغاز شد.

قالیباف ، جلیلی ، احمدی نژاد و… چند نامی هستند که هجمه هایی از سوی روزنامه های گسترده و زنجیره ای وابسته به جریان موسوم به اصلاح طلب و سایتهای زنجیره ای به دفعات به آن پرداخته اند.

با کاریکاتور ، تحلیل ها و نقدهای کذایی و حتی اخیرا سوء استفاده از اشتباه تایپی برای حمله به سعید جلیلی.

با بالا گرفتن مباحث در کشور در مورد توافقنامه لوزان و تبعات آن اشتباه تایپی یک خبرنگار که “ان پی تی” را “ام پی تی” نوشته بود و آن را به سخنرانی جلیلی نسبت داده بود که از سوی همان خبرگزاری تصحیح شد، دستمایه بسیاری از این سایتها قرار گرفت.

اما ، واقعیت غیر قابل گذشت این است که اگر دولت کارهای خود را به خوبی پیش ببرد چه نیازی به هجمه و حمله به دیگران است ؟ مردم بهترین قاضی در مورد دولت ها هستند.

واحد تحلیل و رصد نودیها

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کارت ملی سه بعدی در داعش + عکس

پ آوریل 16 , 2015
به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، سایت “الحدث نیوز” گزارش داد: «گروهک تروریستی داعش، کارت ملی خود را به طور رسمی چاپ و صادر کرد. اطلاعات روی این کارت، شامل نام، نام خانوادگی، گروه خون، تاریخ صدور، محل اقامت و شغل صاحب کارت است.» این سایت خبری در ادامه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...