تشبیه تیم اقتصادی دولت به تیم ملی آرژانتین که با مسی هم حذف شد

اشتراک گذاری :

نودیها:عضو کمیسیون عمران مجلس با تشبیه کابینه دوازدهم به تیم ملی فوتبال آرزانتین، گفت: این تیم با وجود داشتن مسی از جام جهانی حذف شد، چون با یکدیگر هماهنگ نبودند،‌ تیم اقتصادی دولت روحانی نیز باید ترمیم شود تا کشور از وضعیت کنونی خارج شود.

 

محمد دامادی  با تاکید بر ضرورت ترمیم تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: وزیر اقتصاد کمتر از یکسال است که وارد کابینه دولت شده، وضعیت اقتصادی کنونی نمی‌تواند محصول تصمیم‌گیری وی باشد.

وی با بیان این‌که در مجموع دولت در حوزه اقتصادی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد، تصریح کرد: حتما دولت باید کابینه خودش را ترمیم و جوان کرده و نگرش‌های جدید را وارد مجموعه دولت کند.

وی افزود: دولت باید یک تفکر نو اقتصادی را معرفی کند، شاید افراد جزء به جزء خوب باشند اما ترکیب، ترکیب قدرتمندی نیست.

وی ادامه داد:‌ لیونل مسی بازیکن فوق‌العاده خوبی است، بحثی هم در این نیست. اما آرژانتین از جام جهانی حذف شد چون ترکیب موفقی نداشتند. شاید برخی از افرادی که در حوزه اقتصادی دولت کار می‌کنند افراد قدرتمند،‌ سالم و پاکی باشند اما در کنار همدیگر نمی‌توانند کار کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: دولت باید زودتر از اینها به این نقطه -ترمیم کابینه- می‌رسید،‌ البته الان هم دیر نشده است و اگر دولت تصمیم‌گیری کند در این رابطه، مجلس حمایت خواهد کرد.

دامادی اظهار کرد: به مردم، مسئولان و نمایندگان توصیه می‌کنم باید کمک کنیم این شعله کوچک را خاموش کنیم نه این‌که آنرا شعل‌ور تر کنیم. رئیس‌جمهوری کیست. جمعیت کثیری از همین مردم که انتقاد می‌کنند به رئیس‌جمهوری رای دادند. این‌که کسی می‌گوید من -از رای دادن به روحانی- پشیمان شدم یا رای خودم را پس می‌گیرم ادبیات خوبی نیست.

وی بیان کرد:‌ این‌که کسی در گوشه رینگ است نباید هر فردی رد می‌شود لگدی بزند. با این کار وضعیت کشور بهتر نمی‌شود، شک نکنید اوضاع هیچ کشوری با سر و صدا بهتر نشده و البته اوضاع هیچ کشوری هم با فساد بهتر نشده است.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ادعاهای اخیر نعیمه اشراقی درباره ماشین لاکچری

س جولای 3 , 2018
نودیها:انتشار عکسی از  نعیمه اشراقی با واکنش‌‌ کاربران فضای مواجه شده است. در تصویر منتشر شده از اشراقی، وی در حال گرفتن عکس سلفی از خودش است و در تصویری که از عینک دودی‌اش دیده می‌‌شود، فرمان خودرویی  لوکس و گران قیمتی قابل مشاهده است.   نعیمه اشراقی نوه دختری امام خمینی (ره) است […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...