تعبیر جالب آس اسپانیا از حذف لحظه آخری ایران

اشتراک گذاری :

نودیها:نشریه «آس» اسپانیا پس از تساوی یک بر یک دوشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در دور پایانی از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوشت: «تقابل میان ایران و پرتغال مملو از احساساتی بود که یک دیدار می‌تواند بدون نیاز به بازی درخشان داشته باشد. در چنین بازی‌هایی همیشه جا برای خلق حماسه وجود دارد و با وجود کمک‌داور ویدئویی (VAR) این احتمال بیشتر است.

اعلام پنالتی به سود ایران به کمک VAR، صدر جدول گروه B را از پرتغال گرفت، جایی که سدریک سوارس خطای هند واضحی در محوطه جریمه خودی مرتکب شد و کریم انصاری‌فرد پنالتی را تبدیل به گل کرد تا امیدهای ایران برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی زنده شود. در دقیقه ۹۳ مهدی طارمی دستش تا آستانه باز کردن درِ بهشت به روی ایران پیش رفت، اما در این کار ناکام ماند.

در دقیقه ۵۲ این بازی هم داور از طریق VAR یک ضربه پنالتی را به سود پرتغال گرفت که کریس رونالدو آن را به هدر دادو بیرانوند ضربه او را مهار کرد».

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اعتراف سرمربی پرتغال به لطف داور و قدرت ایران

س ژوئن 26 , 2018
نودیها:آخرین دیدار تیم‌های ایران و پرتغال درقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از گروه B در ورزشگاه موردوویا شهر ساناسک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. * مقابل ایران بازیکنان عملکرد خوبی داشتند فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...