تغییرات بزرگ در گوگل پلاس

اشتراک گذاری :

نودیها :  گوگل پلاس از سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد، اما نتوانست در رقابت با شبکه های اجتماعی رقیب موفقیت چندانی کسب کند. این شبکه تا به حال بر روی مرتبط کردن کاربران عادی و دوستانشان در قالب محافل یا circle ها متمرکز شده بود.

اما این رویکرد موفق نبود، اما با توجه به بحث های آنلاین کاربران گوگل پلاس در مورد موضوعات مورد علاقه مانند کتاب ها، هواشناسی و … گوگل تصمیم گرفت طراحی این شبکه اجتماعی را بر مبنای اجتماعات آنلاین و مجموعه هایی از پست‌ها در مورد موضوعات مختلف تغییر دهد.

طراحی جدید قرار است به تدریج برای تمامی کاربران اعمال شود و برنامه های همراه گوگل پلاس برای استفاده از طریق iOS و آندروید نیز تغییر خواهد کرد. برخی کارشناسان در مورد میزان کارآیی این روش برای جلب نظر کاربران تردید دارند و برخی نیز معتقدند ممکن است از این طریق بر تعداد کاربران گوگل پلاس افزوده شود.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقش ویتامین D3 و امگا ۳ در آلزایمر

ج نوامبر 20 , 2015
نودیها :  بر اساس یافته‌های تیمی از محققان دانشگاه UCLA آمریکا که نتایج این تحقیق در مجله آلزایمر به چاپ رسید، ویتامین D3 و امگا ۳ می‌تواند به سیستم ایمنی کمک کند تا مغز از پلاک‌های آمیلوئیدی که در بیماری آلزایمر به وجود می‌آید پاک شود. ویتامین D3 و DHA […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...