تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از کارگردان فیلم «یتیم‌خانه ایران»

اشتراک گذاری :
سایت نودیها :  «آیت الله سیداحمد علم‌الهدی» امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی  نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، با بیان این‌که اهل بیت(ع) پیروزمندانه به کربلا بازگشتند، اظهار کرد: آنان شام را فتح و انقلاب سیدالشهدا را همگانی کردند و دستگاه‌های طاغوتی بنی‌امیه را رسوا و دل‌ها را به سمت انقلاب کربلا متوجه کردند. 
 
وی با اشاره به محور پیروزی اهل بیت(ع) ادامه داد: آنان مرعوب یزید و قدرت او نشدند، امروز هم دقیقاً محور تداوم انقلاب مقدس اسلامی ما همین است که مرعوب و مجذوب دشمن نشویم.
آیت الله علم‌الهدی در خصوص فرمایشات چند روز گذشته مقام معظم رهبر
ی گفت: ایشان در سخنانشان به دو نکته اشاره کردند، نکته اول این‌که مردم ما مجذوب آمریکا و غرب نشده‌اند، اما متأسفانه برخی مجذوب غرب هستند، نکته دوم هم این بود که برای این‌که جوانان ما مجذوب دشمن نشوند باید بصیرت سیاسی پیدا کنند و بصیرت سیاسی در شناخت عمق فساد و عناد دشمن است، جوانان باید دشمن را به‌عنوان فاسد بشناسند و دشمنی‌اش را تشخیص دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از برخی هنرمندان که فساد دشمن را در قالب فیلم به تصویر می‌کشند در ادامه از کارگردان فیلم «یتیم‌خانه ایران» تشکر کرد و گفت:  این فیلم یک نقطه تاریخی مهم را که تا به امروز بر مردم ما کشف نشده بود نشان داد، این‌که انگلیس‌ها در سال ۱۲۹۵ تا سال ۱۲۹۷ نصف این مردم را کشتند، در آن زمان کشور ما ۱۸ میلیون جمعیت داشت که ۹ میلیون از این جمعیت کشته شدند. 
آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: این جنایت نابکارانه(اروپای ملعون و انگلیس) را این هنرمند عزیز در قالب فیلم نمایش داده است، اگر روزی هنر در خدمت انقلاب بیاید و هنرمندان که مدیون این انقلاب هستند هنر خود را جلوی پای شهدا بریزند در بصیرت سیاسی جوانان ما موثر است. 
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز در برابر این ناپاکی‌ها می‌بینیم که اتحادیه اروپا می‌خواهد در تهران دفتر سیاسی باز کند، برخی ما هم با ذوق‌زدگی این خبر را می‌دهند، در موقعیتی که انگلیس‌ها رئیس ساواک و اطلاعات و امنیت خود را به‌عنوان سفیر به کشور فرستادند، سفیر فرانسه نیز رئیس امنیت و اطلاعات فرانسه است، آلمان هم همین طور، این سه کشور اروپایی متخصص‌ترین عناصر سیاسی خود را در مسائل امنیتی، سیاسی و ساواک‌گری به کشور ما فرستادند تا عامل نفوذی در ایران درست کنند. 
نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی با طرح این پرسش که اتحادیه دفتر سیاسی اروپا چیست؟ گفت: یک سند راهبردی چندی پیش در اتحادیه اروپا پس از برجام تصویب شد، این سند به عنوان سند راهبردی روابط  اتحادیه اروپا با ایران بود که چند ماده داشت. 
وی در تشریح مفاد موجود در این سند گفت: ماده اول قبول و پذیرش FATF، ماده دوم تضمین امنیت اروپا با نفت و گاز ایران، ماده سوم  برخورد نکردن با افراد دو تابعیتی بود که با تأکید رهبری مقرر شد افراد دو تابعیتی از مسئولیت‌ها برکنار شوند.
علم‌الهدی ادامه داد: حمایت نکردن از محور مقاومت در منطقه به ویژه حزب الله، محدود کردن فعالیت‌های موشکی ایران، کمک به حل بحران سوریه بر حسب اراده غرب و آمریکا، برگزاری انتخابات آزاد و انجام اصلاحات سیاسی یعنی حذف فیلتر شورای نگهبان. تا هر کسی در این کشور بتواند قدرت گیرد از جمله  موارد موجود در این سند است.
امام جمعه مشهد آزادی زندانی‌های سیاسی، انجام اصلاحات قضایی و عدم اعدام قاچاقچیان مواد مخدر را از دیگر موارد مندرج در سند اتحادیه اروپا برشمرد و گفت: این‌ها برای این ده ماده می‌خواهند در تهران دفتر سیاسی بزنند، دستگاه‌های سیاسی با این قضیه موافقت کردند که البته  ریاست قوه قضائیه و دستگاه قضائی با قدرت در مقابل این اقدام ایستادند و اجازه چنین اتفاقی را ندادند. 
وی با تأکید بر این‌که دفتر سیاسی اتحادیه اروپا جاسوسخانه دوم آمریکا است، گفت: نقشه‌ای که آمریکا می‌خواست اجرا کند و جوانان انقلابی و پیرو خط امام(ره) نگذاشتند حالا می‌خواهد پس از ۳۷ سال دوباره آن را از سر گیرد، ببینید چقدر این‌ها به ما طمع کرده‌اند. 
امام جمعه مشهد یادآور شد: مقام معظم  رهبری از ماه‌ها پیش گفتند خطر نفوذ ما را تهدید می‌کند، ایشان از همه جریانات جلوتر هستند، اینها دارند مکانیزم آن را درست می‌کنند تا  کارخانه نفوذ بسازند، برخی هم طبق فرمایش مقام معظم رهبری به اندازه بچه حزب‌اللهی‌های کف خیابان هم بصیرت ندارند، اما مردم ما مردمی هوشیار و با بصیرت هستند. 
 
رجانیوز از ایسنا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

صوت/ محمود کریمی؛ اربعین حسینی

د نوامبر 21 , 2016
  دانلود فارس برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 15

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...