تلاش فراماسونری برای مصادره امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی (۱)

اشتراک گذاری :
خبرگزاری حقیقت – چندین سالی فراماسونری در تلاش است بزرگانی در تاریخ را برای خود مصادره کند یکی از این افراد امام خمینی (ره) است مهم است که در این مورد هوشیار باشیم….
 
مشروح در ادامه
 

امام خمینی (ره) همان کسی است که  با انقلابش که ریشه در تلاش ۶۱ نفر زعیم قبل خودش و ملت شریف انجام داد ، برنامه فراماسونری و استکبار جهانی را برای نظم نوین جهانی را  بهم ریخت. بنابراین این مصادره امام خمینی (ره) برای این  است که راه او که امروز اکثر آزادی خواهان جهان از او و سرور و مولایمان امام حسین (ع) الگو میگیرند را از بین ببرند که هیچگاه موفق نخواهند شد اما لازم میدانیم این نکات را عرض کنیم :
 
۱. اولین مسئله ای که مطرح میکنند زمان ورود امام به فرودگاه مهرآباد است که میگویند ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه بوده که زمان دقیق ورود امام ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه بوده است.
 
۲.دومین مسئله این است که میگویند امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی است معمار کبیر یک درجه ماسونی است که در اینجا لازم بذکر است که این لقب را در مورد امام خمینی استفاده نکنیم. البته وسواس در این مرد هم نباید داشته باشیم.
 
۴. سومین مسئله با گنجاندن برخی نماد ها در کتابهایی که مربوط به ایشان است سعی دارند این مصادره را صورت دهند یکی از این نمونه ها نماد تک چشم و هرم در کتاب امام خمینی (ره) از نگاه نخبگان جهان است که موسسه نشر منتشر کرده است.
 
۵.چهارم ساختن چهار هرم دور گنبد مرقد شریف ایشان است که به نظر می رسد لازم نیست البته ما نمیگوییم این همان نماد هرم فراماسونری است اما بهتر بود این کار انجام نشود مخصوصا اینکه در نوع خود بسیار کم نظیر است و از درایت و تدبیر به دور است. اما مهم نیست.
 
این نکات کوچکی بود(نکات بسیار دیگری موجود است) از این شبهه بزرگ بهتر است آنان که متولی این امور هستند که بعضا از نزدیکان و منتسبان امام عزیزمان هستند ، بیشتر توجه کنند.
متاسفانه فیلم ایشان هم که مورد حمایت موسسه نشر بود هم شبهات بسیاری بر آن وارد است که امیدوارم توجه بیشتری شود در آخر این نکته مهم را نباید فراموش کرد این مرد الهی همیشه در دل همه ی آزادگان و مسلمانان و عاشقان حضرتش هست و این گونه امور خللی در راه این مرد بزرگ با وجود جانشین بر حقش امام خامنه ای وارد نخواهد کرد.
 
 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس اولین و قدیمی ترین لپ تاپ دنیا - تکنولوژی در اول راه

پ اکتبر 15 , 2015
  منبع : باشگاه خبرنگاران جوان   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...