« تهران» را در این روزهایم آرزوست!

اشتراک گذاری :

نودیها:شاید کمی باور آن برای برخی سخت باشد اما این روزها رویای تهرانی‌ها محقق شده است. تهران در ذهن‌ها دود و شلوغی است اما امروز و روزهای آینده تهران رویایی چشم نوازی می‌کند.

ترافیک، صف‌های طولانی اتومبیل‌های رنگارنگ در اتوبان‌ها و بزرگر‌اه‌ها،‌شلوغی، سر و صدا، دود و درگیری‌ها ناشی از اعصاب‌خوردی‌ها، اینها واژه‌هایی آشنا برای شهروندان تهرانی است. شهروندانی که در این کلان‌شهر، هر روز در فضایی مملو از دود و جیغ‌های بنفش،‌ دم می‌گیرند و زندگی را در لابه‌لای آلودگی‌های هوا بازدم می‌کنند.

ریه‌های شهروندان تهرانی سال‌هاست که از یک تنفس سرشار از هوای پاک فاصله گرفته است.

این روزها اما رویای تهرانی‌ها محقق می‌شود. صدای پای بهار که به نزدیکی‌های شهر تهران می‌رسد برخی شادمانه از آمدنش برای تقسیم شادی‌های خود در میان خانواده‌، دوستان و آشنایان، بار سفر می‌بندند.

کلان‌شهر تهران با کلاف پیچیده ترافیک به یک‌باره «تهی» می‌شود.روزهای عید،‌دیگر خبری از ترافیک، دود و بوق‌های بیهوده نیست.

چند روزی است که خیابانهای همیشه شلوغ تهران نفسی تازه می‌کنند. ساکنان این روزهای تهران هم. شاید کمی باور پذیر نباشد؛ اما اینجا تهران است، شهری که به شلوغی معروف بوده و دود پسوند آن است .

شهر تهران در روزهای آغازین بهار دیدنی‌تر است.مردمانش آسمان آبی را به وضوح می‌بینند و شب را با طراوت گلهای بهاری می‌گذرانند.

فرهنگ

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رهبری در حرم رضوی : واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شود به‌ عنوان حرام شرعی و قانونی شناخته شود/ هرکسی بخواهد با نتیجه آرای ملت دربیفتد مقابلش می‌ایستم

س مارس 21 , 2017
سایت نودیها : سخنرانی نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظاتی پیش و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و خیر مقدم تولیت آستان قدس رضوی، در محل رواق امام خمینی(ره) آغاز شد. ازجمله محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح ذیل است: * امسال سال […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...