توئیتر عجیب امارات علیه عربستان

اشتراک گذاری :

به گزارش سایت نودیها :  عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات، مدتی پیش، یک توئیت «حسن فرحان المالکی» معارض مطرح عربستانی را در توئیتر بازنشر داد که این اقدام وی، باعث تعجب و بهت طرفداران سعودی در فضای مجازی شده است.

متن این توئیت جامعه سعودی را مبلغ فرهنگ مردگی و تحقیر انسان و ترس از حضور زنان می‌داند و اعتقاد دارد که باید در جامعه عربستان اصالت بر بیان واقعیت‌ها و عدم سانسور باشد.

قابل ذکر است که اختلافات بین عربستان و امارات در موضوع یمن، بر کسی پوشیده نیست، امآ در شرایط فعلی منطقه که سعود‌ی‌ها سعی دارند تمام کشورهای عربی را همراه خود معرفی کنند، بروز چنین اقدامی از وزیر خارجه امارات که به عنوان نزدیک‌ترین کشور به عربستان از آن یاد می‌شود؛ قابل توجه است.

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا هفت شهردار تهران عوض شدند؟

ی مارس 6 , 2016
به گزارش سایت نودیها : رئیس شورای شهر تهران گفت: کاهش تعداد اعضای شوراها را مجلس به تصویب رسانده اما با توجه به ایرادی که شورای نگهبان از این طرح گرفته همچنان طرح مسکوت مانده است. مهدی چمران ظهر امروز در نشست خبری در بوشهر در پاسخ به سؤالی در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...