توزیع سبد کالا در آستانه انتخابات

اشتراک گذاری :

نودیها:علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصمیم‌گیری که صورت گرفت تعداد ۲۰۰ هزار نفر دیگر به بیمه کارگران ساختمانی اضافه کردیم، در حالی که تا الان بیش از ۸۰۰ هزار نفر بیمه بودند که مطالعه‌ای صورت گرفت که مشخص شد عده‌ای به‌ ناحق در این بیمه‌ها قرار گرفته بودند و تعدادی از اینها حذف شدند و پیش‌بینی‌مان این بود که افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند و کارت مهارت گرفته‌اند، تعدادشان با احتساب این ۲۰۰ هزار نفر نیز ۱۰۰ هزار نفر دیگر باقی مانده باشند که آنها را هم ان‌شاءالله بیمه کارگران ساختمانی خواهیم کرد. این ۲۰۰ هزار نفر در شرایط فعلی عدد قابل‌توجهی است که تحت بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند که ۱۰۰ هزار نفر آنها به ترتیب در فروردین و ۱۰۰ هزار نفر دیگر در اردیبهشت تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین طبق تصمیماتی که گرفته شد سبد کالایی را در اردیبهشت‌ماه توزیع خواهیم کرد، کماکان امنیت غذایی در مقابل سوءتغذیه سیاست دولت در سال ۹۶ است و با تصمیمی که امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت با آقای نوبخت و حجتی اتخاذ کردیم، تأمین اعتبارش صورت گرفت تا بتوانیم در اردیبهشت ماه سبد دیگری به عنوان حمایت غذایی توزیع کنیم.

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهران مدیری: هر کاری می‌کنم تعبیر سیاسی می‌کنند!

چ آوریل 5 , 2017
  دانلود باشگاه خبرنگاران برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 13

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...