توصیف پاپ از دیدار با آیت الله سیستانی

اشتراک گذاری :

 نودیها : پاپ فرانسیس در پایان سفر سه روزه‌اش به عراق در بین جمعی از خبرنگاران در هواپیما صحبت کرد. وی با اشاره به اینکه آیت الله سیستانی را مردی «فروتن و دانا» یافته است، گفت: این دیدار باعث مسرت روحی من شد.

پاپ فرانسیس که ۸۴ سال دارد در ادامه گفت: اعتراف می‌کنم که در جریان این سفر خیلی بیشتر از بقیه مسافرت‌ها خسته شدم.

رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین با دفاع از تصمیمش برای سفر به عراق در شرایط همه‌گیری کرونا با وجود ملاحظات امنیتی مطرح شده، تاکید کرد: من این تصمیم را با آگاهی از خطراتی که داشت گرفتم.

پاپ فرانسیس که در سفری سه روزه به عراق آمده بود، امروز بغداد را به مقصد واتیکان ترک کرد. نقطه اوج سفر وی دیدارش با آیت‎الله سیستانی بود که در آن مرجع عالیقدر شیعیان عراق با اشاره به ظلم و ستم‌ها علیه ملت‌های منطقه، خواستار افزایش تلاش‌ها برای حل بحران موجود در کشورهایی نظیر یمن و فلسطین شد.

 

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 2]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اعمال مستحبی شب عید مبعث

س مارس 9 , 2021
نودیها:در اهمیت شب ۲۷ ماه رجب همین بس که ابن‌الرضا(ع) می‌فرماید: همانا در رجب شبى است که از آنچه آفتاب بر آن مى‏‌تابد، بهتر است و آن شب ۲۷ رجب است که در صبح آن پیغمبر خدا(ص) به رسالت مبعوث شد.  مردی از نسل ابراهیم نبی(ع) در شب ۲۷ رجب […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...