توصیه به بیماران قلبی برای تزریق واکسن آنفلوآنزا

اشتراک گذاری :

مسعود قاسمی با بیان اینکه بیماری های قلبی و عروقی نخستین عامل مرگ و میر در دنیا محسوب می شوند اظهار کرد: ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و آمار ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در کشور بالاست.

وی افزود: البته طی چند سال گذشته روند تشخیص بیماری های قلبی و عروقی در کشور بسیار خوب بوده و نشان دهنده آن است که مبتلایان بهتر شناسایی شده و تحت درمان قرار می گیرند، بنابراین یکی از علتهای بالا بودن این آمار را می توان در بهتر شدن امر تشخیص دانست.

رئیس انجمن آترواسکلروزایران  با بیان اینکه افزایش سن، عوامل ژنتیکی، چربی و فشار خون بالا از عوامل دخیل در ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستند گفت: در این میان اهمیت پیشگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی بسیار پر رنگ می شود و لازم است ریسک فاکتورهایی چون مصرف دخانیات، آلودگی هوا، تغذیه نامناسب، چربی و قند خون بالا مورد توجه قرار بگیرند.

قاسمی همچنین اضافه کرد: امروزه عدم تزریق واکسن آنفلوآنزا نیز یکی از ریسک فاکتورهاست و حتما به بیماران قلبی و عروقی توصیه می شود در پاییز این واکسن را تزریق کنند تا دچار مشکل نشوند.

بر اساس این گزارش، هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب وعروق به همت انجمن آترواسکلروز ایران از ۳۱ شهریور تا سوم مهر ماه سال جاری درسالن همایش های بین المللی رازی تهران برگزار می شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره تا پایان مردادماه برای ارسال مقالات مهلت دارند و می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت  www.iranathero.ir     مراجعه و یا با شماره  ۸۸۰۷۳۰۵۲ تماس حاصل نمایند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خواص خاکشیر و کاربردهای درمانی آن

س جولای 14 , 2015
درمان بیماریهای مختلف نیاز به برسی و تشخیص کامل توسط پزشک متخصص دارد اما برخی تجربیات استفاده از خاکشیر را در درمان برخی مشکلات و بیماری ها تایید کرده است. کمک به بهبود جوش صورت مخلوط ۲ قاشق غذاخوری خاکشیر با عرق شاه‌تره، عرق کاسنی ترکیب خوبی برای درمان جوش‌های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...