توضیحات قاضی‌پور درباره گلابی خوردنش در مجلس

اشتراک گذاری :

نودیها:نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز( سه‌شنبه ۳۱ مرداد) قوه مقننه با استناد به ماده ۷۹ آیین نامه داخلی قوه مقننه در تذکری در پاسخ به اظهارات مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود اظهار داشت: آقای لاهوتی گاهی با صحبت‌هایشان توهین می‌کنند.

وی به گلابی خوردن خود در صحن پارلمان اشاره کرد و در این راستا افزود: من با این کار می‌خواستم بگویم رئیس‌جمهور از واردات میوه جلوگیری کرده و از کشاورزان حمایت کند.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: من زمانی که این کار را کردم می‌دانستم اینجا فضول هست و فضول‌ها عکس می‌اندازند اما خواستم نشان دهم نمایندگان به فکر کشاورزان هستند.

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه رانت نخوردم،‌ اختلاس و پارتی‌بازی هم نکردم، گفت: من فقط از کارگران و کشاورزان دفاع می‌کنم.

وی خطاب به لاهوتی گفت: شما از برنج و چای گیلان دفاع می‌کنید، آذربایجان غربی مرکز تولید میوه است و من هم از میوه آنجا دفاع می‌کنم.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

«یبوست» و ده‌ها عارضه دیگر خود را با مصرف این «دانه‌های ریز» درمان کنید

س آگوست 22 , 2017
نودیها:همه ما با دانه‌های ریز و قهوه‌ای رنگ «خاکشیر» که بیشتر در قالب شربت خاکشیر از آن استفاده می‌کنیم، آشنا هستیم اما خاکشیر دارای خواص و کاربردهای متعددی در درمان بسیاری از امراض و بیماریها نیز هست که در ادامه به مواردی از این خواص و کاربردها اشاره شده است: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...