تولد سه قلوها در آسمان

اشتراک گذاری :

غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۹:۳۰ صبح امروز طی تماس تلفنی از مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه اعلام شد خانم بارداری در ۳۴ هفتگی بارداری دچار درد شدید شده است و در حال زایمان است.

وی گفت: سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه ۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی از پایگاه ورزنه به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شدند و با توجه به شرایط جسمی این مادر باردار ۲۸ ساله درخواست امدادرسانی از اورژانس هوایی را کردند.

راستین افزود: بالگرد اورژانس هوایی ضمن اعزام به شهر ورزنه  مادر باردار را به همراه  ۲نفر پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل کردند که در حین اعزام و با توجه به درد شدید مادر باردار مراحل زایمان آغاز شد و با توجه به خطر تهدید حیات مادر و نوزادان، پرسنل فوریت‌های پزشکی با همکاری ۲ نفر پرسنل مرکز بهداشتی درمانی اقدامات درمانی لازم جهت تسهیل زایمان مادر باردار را بر فراز آسمان شهر اصفهان و در کابین بالگرد اورژانس هوایی انجام دادند که با موفقیت انجام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: پس از زایمان نوزادان ۳ قلو شامل ۲ دختر و یک پسر همراه مادر جوانشان که دومین تجربه بارداری ر ا پشت سر می‌گذراند به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند که حال جسمی هر ۴ نفر مساعد است.

منبع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا ثواب زیارت عبدالعظیم حسنی با سیدالشهداء برابر است؟

د آگوست 3 , 2015
یکی از مسائلی که درباره زیارت حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) به ذهن می‌رسد حدیثی از امام هادی علیه‌السلام است که ایشان ثواب زیارت سیدالکریم(ع) را برابر با زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر شمرده‌اند.   در ابتدا باید گفت: باید توجه داشت که آن ثواب‌ها که برای زیارت عبدالعظیم ذکر شده در مقایسه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...