تولیدات رژیم صهیونیستی در بازار ایران+عکس

اشتراک گذاری :

نودیها:خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی اخیرا با تولید جدید یکی از برندهای معروف فرانسوی مواجه شده‌اند که سبب نگرانی آنها شده است. این مسئله از آنجا ریشه می‌گیرد که تولیدات یکی از برندهای معروف فرانسوی با عنوان محصول ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی (اسراییل) به آنها فروخته می‌شود.

یکی از محصولات این برند در گذشته با عنوان «سرم مو» و تولید کشور فرانسه در بازار ایران به فروش می‌رسید هم‌اکنون با تولید اسراییل در بازار کشور ارائه می‌شود.

جای تعجب است که محصولات تولید شده این برند اسراییل که هیچ ارتباط تجاری با ایران ندارد در بازار بزرگ تهران به آسانی در دسترس است. به گفته فروشنده این محصول به صورت قاچاق از کردستان عراق یا ترکیه به ایران وارد شده است.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

موسوی - مدیر اصلی

One thought on “تولیدات رژیم صهیونیستی در بازار ایران+عکس

  1. سلام-مملکت ما متاسفانه بی درو پیکره -ادم دلسوز کم داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم واکنش رهبر انقلاب به درخواست یک دانشجو

ش نوامبر 11 , 2017
نودیها:دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب با حاشیه جالبی همراه بود. یکی از دانشجویان در این دیدار از مقام معظم رهبری خواستند تا برای جاماندگان اربعین صحبت کنند. رهبر انقلاب هم خواسته این دانشجو را اجابت کردند و برای دانشجویان صحبت کردند. دانلود باشگاه خبرنگاران برای امتیاز دادن به این مطلب […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...