توهین آمد نیوز به شهید حججی + عکس

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : کانال تلگرامی داعشی «آمد نیوز »که از سیل محبت زلال و زیبای ملت ایران ( با هر گرایش و نگاه و رویکردی) در طول ماههای گذشته نسبت به شهادت شهید محسن حججی به خشم آمده است، با انتشار هرزنامه هایی که در این مدت منتشر کرده، همه ی تلاش و کوشش خود را بکار گرفته تا به تخریب این شهید بزرگوار بپردازد.

 

چنین رفتار و واکنش هایی از فرزندخوانده های شیطان در طول تاریخ کم نیست. در روزگار دفاع مقدس هم، این فرزند خوانده ها، بسیجیانی را که برای دفع تجاوز ارتش حزب بعث به ایران عاشقانه به جبهه می رفتند، با تعابیری یاد می کردند که امروز داعشی های آمد نیوز از آن حرف می زنند.

 

سربازان داعشی آمدنیوز که این روزها از عقیم ماندن توطئه اربابان سعودی خود در براه انداختن آشوب در داخل کشور عصبانی هستند، به بهانه توزیع اقلام تبلیغاتی مزین به تمثال این شهید، به توهینی بی شرمانه به مقام شامخ این شهید پرداختند.

 

اما اینگونه اقدامات سربازان داعشی آمدنیوز را جناب مولوی به زیبایی پاسخ داده است که:

 

مه فشاند نور و سگ عو عو کند

هر کسی بر طینت خود می‌تند

 

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 103

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

احتمال شکایت نمایندگان مجلس از علی لاریجانی

ش ژانویه 13 , 2018
سایت نودیها : حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه برای پیگیری مطالبات مردم از موسسات مالی و اعتباری راهی جزء سوال از رئیس‌جمهور برای نمایندگان باقی نمانده است، گفت: حدود ۱۸۵ نماینده از سه فراکسیون ولایی، امید و مستقلان ولایی طرح سوال از رئیس‌جمهور […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...