توهین مجری ستاد انتخابات روحانی به امام رضا

اشتراک گذاری :

نودیها:مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام اظهارات سخیفی را خطاب به امام هشتم شیعیان جهان ایراد کرد که با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه بوده است. وی سخنانش را با گفتن “نامه‌ای به امام رضا” شروع کرد و گفت:

“خدمت امام هشتم شیعیان سلام عرض می‌کنم. امید است  امید است حالتان خوب باشد و هیچگاه گرد ملالت بر ضریح‌تان ننشیند. بگذار همین ابتدا از شما گله کنم. مگر شما فقط امام اصولگرایان هستید؟ پس ما اصلاح‌طلبان چه؟ نکند فکر میکنید ما با همدستی مامون عباسی به شما انگور مسموم داده ایم؟ یعنی شما میگویید بعد از امام هفتم یکسره برویم دامن امام نهم شویم یا نه میخواهی ما را به امام هفتم موسی کاظم حواله دهی که همش سهمش زندان بود؟

وی می‌گوید: آقا رضا جان! از خوان گسترده شما فقط چند کیلو سیب زمینی آن هم بدست استان همجوارمان خوزستان رسید و ما ایلامی های محروم همان هم دشت نکردیم. پول گوشت که نداریم، آهو هم شما خیرتان دهد ضامن شدی و نمی گذاری از گوشتش بهره ببریم. سیب زمینی هم شما برایمان نفرستادی ،با نخود خالی که نمی شود آبگوشت درست کرد قربان.

وی ادامه می دهد: آن وقت ملت گیر می دهند به فرقه اسماعیلیه که چرا هفت امامی اند. خوب همین کارها را می کنید آقا جانم، نکنید.اصلا آقا جان همان سیب زمینی را نفرستید ما با همان آب نخود سر می کنیم اتفاقا گلو را صاف می کند و صدای ملت هم غراتر می کند”.

دانلود

روشنگری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 1]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود صوت توصیه انتخاباتی حاج حسین یکتا

ش آوریل 29 , 2017
نودیها:توصیه حاج حسین یکتا به بچه های انقلاب: این یک ماهه همه کارهایتان را تعطیل کنید! دانلود روشنگری برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 1]Related Images:Visits: 19

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...