تکذیب انتخاب بازیگر نقش آیت الله خامنه ای

اشتراک گذاری :

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، کارگردان فیلم “معمای شاه” در گفتگو با خبرگزاری دانشجو خبرهای منتشر شده اخیر درباره‌ی انتخاب علیرضا مهران به عنوان بازیگری که نقش مقام معظم رهبری را ایفا می‌کند، نادرست خواند و تاکید کرد: آقای مهران یکی از گزینه‌های انتخابی ما برای ایفای نقش مقام معظم رهبری بود اما اصلا اتفاقی نیفتاده و خبر انتخاب قطعی وی به عنوان ایفاگر این نقش، نادرست است. همین جا اعلام می‌کنم که ما هنوز برای انتخاب بازیگری که نقش مقام معظم رهبری را ایفا می‌کند، هیچ اقدامی نکرده‌ایم و تصمیمی گرفته نشده است.

 

وی تاکید کرد: تا زمانی که برای انتخاب بازیگری که نقش مقام معظم رهبری در سریال «معمای شاه» را بازی می‌کند، تست نگیریم و اتود فیلمبرداری را انجام نزنیم و مهم‌تر از همه دفتر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آن‌ را تایید نکند، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهیم؛ ضمن اینکه ما قرار است فرازهایی از مبارزات برخی شخصیت‌های روحانی نظیر مقام معظم رهبری را در سریال «معمای شاه» به تصویر بکشیم.

 

ورزی سپس مطرح کرد: برای انتخاب نقش مقام معظم رهبری در یک سریال تاریخی باید پژوهش‌، مراودات و گفت‌وگوهای لازم انجام شود و این تصمیم همچنان در حال بررسی است؛ انتخاب بازیگری که نقش مقام معظم رهبری را ایفا کند باید با دقت، صبر و حوصله پیش برود و اگر هم قرار باشد اتفاقی بیفتد حتما باید ابتدا از طرف دفتر مقام معظم رهبری تایید شود.

 

ورزی یادآور شد: برای ایفای نقش آیت‌الله طالقانی در پروژه «معمای شاه» هم ما با فرزند ایشان ارتباط تنگاتنگ داشتیم؛ بنابراین برای انتخاب بازیگر نقش مقام معظم رهبری هم باید کاملا این مساله تایید شود تا بتوانیم فرازهایی از مبارزات ایشان را برای نسل چهارم انقلاب به تصویر بکشیم؛ ضمن اینکه برای این اتفاق توانمندی بازیگر خیلی برایمان مهم است.

 

کارگردان «معمای شاه» توضیح داد: ما سه سال قبل آقای مهران را به عنوان یکی از گزینه‌هایمان انتخاب کرده بودیم به دلیل اینکه این بازیگر همیشه در تئاترهای مذهبی ایفای نقش کرده است و در جشنواره مقاومت هم جایزه گرفته است. باز هم تاکید می‌کنم که آقای مهران یکی از گزینه‌های انتخابی‌مان بود که در کنار دو کاندیدای دیگر که یکی از آنها نیز روحانی بودند، قرار گرفت و هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده است.

 

ورزی در پایان اعلام کرد که گروه سازنده سریال «معمای شاه» اکنون مشغول ضبط بخش زندان‌های ساواک در موزه عبرت هستند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود کلاه قرمزی 92 - آویزون شدن فامیل دور از میل پرده

ی آوریل 19 , 2015
تلویزیون مهاجر – خنده برای بارگیری و یا برخط دیدن به ادامه بروید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 18

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...