تکذیب حمایت خانواده های شهدا هاشمی نژاد،کاوه،دقایقی و مفتح از حمایت روحانی

اشتراک گذاری :
نودیها: سید محمدجواد هاشمی‌نژاد، فرزند شهید حجت الاسلام سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد و دبیر بنیاد هابیلیان(فرزندان شهدای ترور کشور) در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گنجانده شدن نام خانواده شهید هاشمی نژاد در لیست حامیان روحانی با تکذیب این موضوع گفت: اخیرا با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در فضاهای مجازی مطالبی مطرح شده و عنوان شده است که گروهی از خانواده شهدا از جمله خانواده شهید هاشمی نژاد از کاندیدای مشخصی حمایت کرده‌اند. من ضمن تکذیب این موضوع تأکید می‌کنم مانند بسیاری از خانواده شهدای بزرگان انقلاب، حضور پر شور آحاد ملت شریف ایران در انتخابات برایمان در درجه اول اولویت دارد.
 
وی افزود: حضور پرشور مردم در صحنه همیشه ناامید کننده اهداف و اغراض دشمنان بوده و ما ضمن احترام به همه کاندیدای محترم از مردم عزیز و انقلابی و مومن ایران می‌خواهیم با همه وجود در انتخابات شرکت کنند و صحنه انتخابات را مانند همه صحنه‌های دیگر انقلاب پرشور و پررنگ قرار بدهند.
 
پیش‌تر محمد مهدی همت فرزند سردار شهید محمد ابراهیم همت و علی کشوری فرزند خلبان شهید احمد کشوری نیز حمایت خود از روحانی را تکذیب کرده بودند.
 

خانواده شهیدان کاوه و دقایقی اعلام حمایت خود و خانواده از روحانی در انتخابات را تکذیب کردند.
 
در پی انتشار لیستی از خانواده شهدا در حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، خانواده شهیدان «محمود کاوه» و «اسماعیل دقایقی» که نام آنها در این لیست درج شده بود، این موضوع را تکذیب کرد.
 

خانواده شهید آیت‌الله دکتر مفتح طی بیانیه‌ای خبر منتشرشده در مورد حمایت این خانواده از کاندیداتوری حسن روحانی را تکذیب کرد. 

 

برپایه این خبر در بیانیه‌ای که از سوی این خانواده منتشر شده، به شرکت پرشور امت حزب الله در انتخابات ریاست‌جمهوری براساس رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری به عنوان تکلیف شرعی و دینی تأکید شده است. 

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نامه فرزند شهید جعفری به روحانی: آقای رئیس جمهور جامعه ولایتمدار ایران نیاز به عوام‌فریبی جنابعالی ندارد/خانواده‌های معظم شهدا حمایت خود را از شما تکذیب کردند/برای ۲ عدد رأی عاقبت خود را نفروشیم

د مه 15 , 2017
نودیها:فرزند شهید جعفری در نامه‌ای خطاب به روحانی نوشت: آقای رئیس جمهور ما تشخیص می‌دهیم امنیت و آسایش کشور را مدیون چه کسانی هستیم، جامعه ولایت‌مدار ایران نیاز به عوام‌فریبی ندارد.    احمد جعفری فرزند شهید جعفری در نامه‌ای خطاب به روحانی نوشت: رئیس جمهور  محترم سلام علیکم احتراماً باید […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...