جزئیات تازه‌ای از نامه نمایندگان به روحانی درباره اتهامات «فریدون»

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : حاجی دلیگانی با اشاره به نامه ارسالی برخی نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره اتهامات برادرش، گفت: آقای روحانی هنوز هیچ پاسخی در جواب نامه ما نداده است.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به اتهامات «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور، اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع از طریق مراجع مربوطه در حال بررسی است. اگر این اتهامات صحت داشته باشد حتماً بایستی از سوی رئیس‌جمهور موضع شفاف و آشکار در برخورد با وی گرفته شود.
وی افزود: نمایندگان خانه ملت از حق مردم کوتاه نخواهند آمد وهرکسی که دست درازی به بیت‌المال کند، باید بدون اغماض با متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.
حاجی دلیگانی با اشاره به نامه ارسالی برخی نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره  اتهامات «حسین فریدون»، گفت: آقای روحانی هنوز هیچ پاسخی در جواب نامه ما نداده است و اگر این روند ادامه پیدا کند و رئیس‌جمهور نسبت به برادرش مواضع آشکار نگیرد، حتماً به ضرر دولت تمام می‌شود. این موضوع را مجددانه تا حصول نتیجه پیگیر هستیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان با اشاره به حقوقهای نجومی، تصریح کرد: اگر چه این موضوع برای جامعه تأسف انگیز بود، ولی از طرفی باعث شد ضعفهای مقرراتی در پرداختها، ظهور کند و اقدامات جدی در جهت برخورد با متخلفین انجام شود.
پیشتر نماینده مردم شاهین شهر در مجلس درباره اتهامات «حسین فریدون» گفته بود که نمایندگان انتقادات خود را درباره تخلفات و اتهامات برادر رئیس‌جمهور به دولت انتقال داده‌‌اند و همچنان منتظر پاسخ از سوی رئیس‌جمهور هستند که متأسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واکنشی ضعیف به ادامه بی‌حرمتی به پاسپورت ایرانی

پ آگوست 11 , 2016
وزارت امور خارجه بدرفتاری برخی مأمورین کنسولی و همچنین طولانی شدن فرایند صدور و هزینه بالای روادید در برخی سفارتخانه‌های اروپائی در تهران را با جدیت در گفتگوهای کنسولی با دولتهای این کشورها مورد توجه مستمر قرار داده است. سایت نودیها : یک مقام آگاه در وزارت  امور خارجه اعلام […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...