جلوه زشت ورزشگاه آزادی بعد از بازی با قطر

اشتراک گذاری :
نودیها:تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی قطر رفت و با پیروزی ۲ بر صفر در آخرین لحظات، سکوهای این ورزشگاه غرق شادی شد. تیم ملی در شرایطی بازی را با پیروزی به پایان برد که روی سکوها تصاویر زیبایی رقم نخورد.

یکی از موضوعاتی که پس از پایان بازی شکل چندان خوبی نداشت، زباله‌هایی بود که روی سکوها ریخته شده بود و هواداران زباله‌های خود را روی سکوها و صندلی‌ها رها کرده بودند. فرهنگی که باید تغییر کند تا به زیبایی‌های روی سکوها افزوده شود. جمع‌آوری زباله‌ها پس از پایان بازی که این فصل چند بار توسط هواداران پرسپولیس انجام شده، باید فرهنگی همه‌گیر بین تمام هواداران فوتبال ایران شود.

مطمئناً ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه‌های کشور بدون زباله قشنگ‌تر هستند و کارگرانی که باید این زباله‌ها را جمع‌آوری کنند، گناهی مرتکب نشده‌اند.

 
مشرق
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ملی‌پوشان در به در دنبال فیلترشکن

ش سپتامبر 3 , 2016
نودیها:در شن یانگ چین اینستاگرام فیلتر است و به همین دلیل ملی پوشان حسابی ناراحت هستند و در به در به دنبال فیلتر شکن می گردند.  ظاهرا در این منطقه از چین اینستاگرام فیلتر است و بازیکنان نمی توانند پست بگذارند و باید از فیلتر شکن برای پست گذاشتن استفاده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...