حقیقت چیست ؟ جنگ بین رحیم پور ازغدی و حاج آقای عالی یا آیت الله خامنه ای با آیت الله وحید خراسانی

اشتراک گذاری :

اخبار

به نام خدا – چندی است در برخی شبکه های اجتماعی کلیپی گذاشته شده مبنی بر دعوای لفظی بین استاد رحیم پور ازغدی با حاج آقای عالی این ما را بر آن داشت که بررسی کوتاهی بر این کلیپ و از این جنس کلیپ ها داشته باشیم. متن تحلیل در ادامه.

این نوع بریدن کلیپ ها و در کنار هم قراردادن برخی جملاتی که خیلی هم اتفاقا به هم می خوردند و واقعا فکر می کنید که این دو ما هم کل کل کرده اند. اما به نکاتی از کلیپ استاد رحیم پور و حاج آقای عالی دقت کنید :

الف – اگر فایل کامل دو سخنرانی را گوش کنید در سخنرانی استاد رحیم پور به کتابی که یاسر الحبیب از تفرقه افکنان بین شیعه و سنی و دشمن مسلمانان که در انگلیس تغذیه می شود انتقاد شده و ایام محسنیه به دلیل اینکه حربه ای است از طرف دشمن برای اینکه وحدت را بر هم بزند و ربطی به ارادات حضرت محسن علیه السلام ندارد مورد نقد واقع میشود با توجه به اینکه علما نهی کرده اند از دهگی های مختلف تا دهگی اول محرم کمرنگ نشود. اما صحبت حاج آقای عالی پیرامون مبحثی دیگر است که نباید در مورد بچه های اهل بیت (ع) به هیچ وجه ساده انگاری کرد . شاید جملات به هم بخورند اما وقتی تمام سخنرانی را گوش می دهی می بینی که اصلا موضوع و خطاب دو طرف با هم فرق دارد.

ب – مواضع حاج آقای عالی در ولایت مدار بودنشان و پایبند بودن به مسئله مهم وحدت را نمی توان کتمان کرد و صحبتهای رحیم پور هم ضد همان جریان ضد وحدت است که خود حاج آقای عالی هم به شدت قبول دارند.

و…

در نگاه اول و بدون دقت و بدون اینکه کامل دو سخنرانی را گوش دهید اگر سطحی نگاه کنید کاملا حرفها با هم منطبق است و کلیپ به دل شما می نشیند اما باید دقت کرد.

 

در کلیپهای بسیار دیگری هم می توان این مسئله را مشاهده کرد. در کلیپی هم که در یوتیوب قرار داده شده صحبتهای آیت الله وحید را در مقابل آقا نشان میدهند در حالیکه حرف اصلا دوتاست. در آن سخنرانی مربوط به رهبری  ایشان در مورد گریه گرفتن زوری از مردم سخن می گویند وگرنه خود ایشان مجلس های متعدد رسمی و غیر رسمی روضه دارند. و آیت الله العظمی وحید هم اشاره دارند به آنهایی که اصل گریه و روضه را زیر سوال می برند.

موقعی که ریاست قوه قضائیه به حاج آقای لاریجانی پیشنهاد شده بود، ایشان با آیت الله وحید خراسانی مطرح کردند – چون ایشان داماد آیت الله وحید خراسانی هستند – آیت الله وحید خراسانی فرموده بودند : “شما بروید برای این ریاست قوه قضائیه” و تعبیر کرده بودند :”این سید تنها است، اگر شما اورا کمک نکنی، چه کسی او را کمک کند؟”(به نقل از کتاب ماه در آینه – نقل از : حجت الاسلام فقیهی اصفهانی از اساتید حوزه)

این یک حربه ای است که دشمن بارها و بارها استفاده کرده اصلا مسئله سوریه و جنگ و خونریزی در سوریه اینگونه آغاز شد. دشمن کارهای رسانه ای اینگونه می کرد و مردم هم که دقت رسانه ای و سواد کافی رسانه ای نداشتند گول همین بازی ها را خوردند و امروز سوریه یک کشور جنگ زده و ترورسیت زده شده است.

وقتی ما کلیپی می بینیم یا می شنویم یا خبری را می خوانیم اول باید دقت کنیم و بعد اگر برایمان مهم است حتما همه چیز را به دقت چک کنیم و حتما به متخصص مراجعه کنیم تا سرمان کلاه نرود. اغلب این کلیپهای که در شبکه های اجتماعی و سایتهای ویدئویی مثل آپارات و یوتیوب قرار داده می شود باید دقت شود چون معلوم نیست از کجا آمده و سازنده چه در سر داشته است.

 

این تصویر یکی از صد ها تصاویری است که در سوریه پخش شد – در این تصویر در سمت راست ارتش آزاد سوریه را نمایش داده در حالی که در عکس سمت چپ می بینیم که این عکس برای ارتش ترکیه است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 709

islammovie

One thought on “حقیقت چیست ؟ جنگ بین رحیم پور ازغدی و حاج آقای عالی یا آیت الله خامنه ای با آیت الله وحید خراسانی

  1. آقا این چه تیتریه انتخاب کردین!
    خیلی تو اینترنت فقط تیتر رو می خوانن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برخورد پلیس آمریکا با راهپیمایی معمولی

پ آوریل 16 , 2015
تلویزیون مهاجر – کلیپ سیاسی بسم الله الرحمن الرحیم – این کلیپ  برخورد پلیس آمریکا با راهپیمایی عادی مردم است آنها که دم از حقوق بشر میزنند و به کشورهای دیگر بابت رفتار با عوامل نا امنی و اغتشاش حمله ی رسانه ای میکنند   دانلود کلیپ با حجم 10.5 […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...