جواب رضا کاربر اسلام مووی در مورد فتنه 88 و مطالب سایت از مدیر بخش اخبار 25 دی

اشتراک گذاری :
بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر: من خیلی از این سایت شما خوشم اومده بود و داشتم یه عالمه کلیپ و چیزهای عالی ازتون دانلود میکردم تا وقتی که دیدم این سایت هم مثل خیلی از سایتهای طرفدار حکومت به تظاهرات خیابانی و خود جوش مردم بر علیه دستگاه ظلم و جور برچسب فتنه زده.
حیف از این همه مطالب جالب.
 
پاسخ در ادامه

جواب مدیر :

دوست عزیز رضا جان

کلمه فتنه یک برچسب نیست بلکه حقیقتی است که حتی اگر منابع غربی را مطالعه کنید خود به آن پی خواهید برد و اینکه دوست من فتنه به معنای آزمایش برای همه است چه کسی گفته  فتنه یک طرفه بود از هر دو طرف عده ای مردود شدند و در نهایت همه ی دو گروه به هم پیوستن و دشمن را و دست دشمن را همه با هم کوتاه کردند .

عده ای با قی ماندند که بدنبال هرج و مرج بودند در مورد مبارزه با حکومت ما به آن معتقد نیستیم ما میگوییم باید اشکالات را حل کنیم اصل نظام و پایه آن بر اساس نظر بزرگانی چون مطهری و امام است پس باید اشکالات را در بدنه حل کرد.

  نه با آتش زدن اموال عمومی از راه قانونی و منطقی همه با هم برای ایرانی آبادتر و بهتر و از همه مهم تر عدالتمند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 409

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نگاه وهابیون به خدا و انحرافات (۱) - استاد رائفی پور

پ آوریل 9 , 2015
بسم الله الرحمن الرحیم – پایگاه خبری تحلیلی مهاجر – همانطور که قبلا به کرات گفته شده است باید وهابیت را ادامه دهنده راه یهودیت  کعب الاحباری  و ابوهریره ای در اسلام دانست. یهودیتی که  قائل به جسمانیت خداست  از این رو مواردی  که در ذیل می آیند سندی روشن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...