جواب سوال کاربر در مورد داروینسیم و فیلمهای تولیدی هالیوود

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – جوابهای کاربران

سلام باعرض خدا قوت و خسته نباشید ….. چند روز پیش یکی از بچه ها یه هارد ۵۰۰ گیگ پر فیلم داشت ازش گرفتم .واقعا جامعه ما داره به کجا میره فیلمهایی داخلش دیدم که هیچ انسانی دل دیدنشونو نداره واقعا ادمو روانی میکنن.این فیلمها واس ما نیستن واقعا معلوم نیست اینا خودشون روانین یا جامعشون برای انسان ساخته شدن یا حیوان البته اینم یکی دیگه از رهاورد های لیبرال دموکراسی است هنر برای هنر و سرگرمی و اینترتیمنت ؟!!! نمونشsaw1.2.3….-The Hu….. 2011-پیچ اشتباه و صدها فیلم مزخرف دیگه برادر شرمنده چون مرجع دیگری نداشتم میخواستم اگه میشه درباره فیلم The Hu….. 2011 یه کم توضیح بدید اگه براتون مقدوره به شخصه خودم نتونستم کامل نگاش کنم ولی یه جاییش یه شخصیتی بود شبیه داروین و معنی اسم فیلم تو گوگل ترنس سرچ کردم یه چیزی تو مایه تکامل انسانی نمیدونم درست معنی نکرد.

جواب در ادامه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

غربیها برای اینکه بتوانند فرضیه های باطل ، خرافی و بی پایه و اساس خود را علمی جلوه دهند و به خورد ملتها دهند از سینما و هنر کمال استفاده را می برند.

اینها اغلبشان فرضیه هایی هستند که توسط خود غربیها رد شده است . اما برای آنکه در مقابل تفکر غنی اسلامی و ایرانی که توانسته تمام پدیده ها سوالات مهم را منطقی ، علمی و فلسفی پاسخی روشن بدهد آنها نمیخواهند میدان را خالی کنند و هنر سینما که در غرب به کمال خود رسیده است را به کار میگیرند تا این فرضیه ها را نظریه و علمی و محکم نشان دهند.

فیلمهایی از این قبیل با استفاده از تخیل قوی نوسینده و جلوه های تصویری و همچنین داستان خوب و کشش دار و جذاب مخاطبان را در سراسر جهان جذب میکند و عده س زیادی را به شک می اندازد این جادوی سینماست و اگر شما حقایق را بدانید میتوانید انشالله به لطف خدا از تاثیر اینگونه فیلمها بکاهید. اما آن چه را متوجه نمی شوید یا دسترسی به استاد ندارید اگر امکان دارد کنار بگذارید.

انشالله سایتی در این زمینه در دست داریم که بزودی اعلام میکنیم دعا کنید.

در مورد داروین – داروینیسم اینجا بخوانید

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 66

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روضه مکتوب شهادت امام جواد علیه‌السلام به نقل از کتاب منتهی‌الآمال شیخ عباس قمی

پ اکتبر 15 , 2015
احادیث و روایات بسم الله الرحمن الرحیم – روضه مکتوب شهادت امام جواد علیه‌السلام به نقل از کتاب منتهی‌الآمال شیخ عباس قمی را در ادامه بخوانید.   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 66

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...