جواب سوال کاربر در مورد پول یارانه ۲۲ هزار نفر در جیب یک فوتبالیست

اشتراک گذاری :
بسم الله الرحمن الرحیم – نظر کاربر : آخی، اشتباه اولتون این بود که عکسی که گذاشتید از علی کریمی مشکلش اینه که اون کریمی اکثر ثروتش رو از آلمان و اروپا اورده نه بیت المال! راستی ۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومن رو میشه بگید پول یارانه چند نفر میشه؟ چند میلیون نفر رو از گرسنگی در میاره؟ جمع کنید تو رو قرآن این سیاه نمایی ها رو شیکمتون سیره میرید دنبال این مسخره بازیا، مشکل ما این یک میلیارد و دو میلیارد نیست، خودتون هم میدونید، چشمام داشت سیاهی میرفت وقتی داشتم صفراشو مینوشتم!!!
 
جواب مدیر در ادامه

با سلام خدمت کاربر گرامی و ممنون بابت نظری که گذاشتن. احتمالاً این نظر خیلی از کاربرانه. توجه شما عزیزان را به چند نکته برای روشن شدن بعضی از شبهات جلب میکنم :
۱- در مورد اختلاس سه هزار میلیاردی ، جز کسانی که از آن سودی برده و میبرند ، هیچکس این کار را تائید نمی کند. قوه قضائیه هم هر چند کند و دیر ، در حال رسیدگی به این پرونده است.
۲- جنبه های ریشه ای اینجور نکات سیاه اقتصادی و اختلاس ها (چه در بیمه و چه در بانک ها) از اصول اصلی مبارزات سایت ما میباشد. به جرات میتوان گفت هیچ سایت و فضای اینترنتی چنان حجم عظیم و سنگینی در مورد مبارزه با ربا ، اقتصاد سودمحور ، مرکانتیلیستی و از همه مهمتر لبرالیستی کار فرهنگی و نظری انجام نداده است. سایت و گروه ما چند سالی است در حال مبارزه با ربا ، بیمه ، بورس و اوراق قرضه که نهادهای نظام سرمایه گرایی هستند ، میباشد.
۳- ما حتی یک ریال هم از جایی نگرفته ایم که بخواهیم کسی را سیاه یا سفید کنیم. ما در رشد و بصیرت دادن به عموم جامعه تلاش میکنیم. اسلام مووی به هیچ جا وابسته نیست !
۴- در مورد فوتبال ، ما ریشه این ورزش را فاسد و بی اخلاق میدانیم. صرفاً فقط فوتبال ایران یا کشور خاصی نیست. ذات این ورزش خراب است. پولی که صرف فوتبال میشود ، سالم نیست. با نگاهی به قراردادهای بازیکنان فوتبال می بینید که هزینه آن هیچ کمکی به اعتلای اقتصادی و فرهنگی و حتی سیاسی ما نمی کند.
۵- اگر این پول ها از بیت المال نیست ، پس از کجا آورده میشود ؟؟ چرا هیچ یک از باشگاه ها و حامیان مالی آنها که دقیقاً دولت است ، جوابگوی این نیستند ؟ باشگاه های فوتبال درآمدشان از کجا می آید ؟!
کمی توضیح طولانی شد اما باید زده میشد…ممنون از صبر و حوصله شما…مارو از نظرات خودتون بهره مند کنید.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 11

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حدیث از پیامبر ( صلی الله علیه وآله ) برترین ذکر

پ اکتبر 15 , 2015
ذکر شریف « لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم » چه فایده ای دارد؟ در ادامه حدیث پیامبر (ص)  بسیار زیبا و کاربردی را بخوانید   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 5]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...