جواب مدیر انتقاد کابر از امام خامنه ای و نظام (چه حکومت امام زمانی (عج)؟

اشتراک گذاری :
بسم الله الرحمن الرحیم – کاربر :شده دوره قاجار چندتا جیره خور میان شعر دروغ میگن آقاتونم خوشش بیاد که کیسه زر میندازه جلوشون بعد یکی بیاد واقعیت بگه دزده اغتشاش گره زد دین میدونم این چیزا که گفتم نمی زارید چون شما هم جیره خورید. میگن حکومتشون حکومته امام زمانه نمیدونستم تو حکومت امام زمان بیت المال سرمیکشن ۸۰%اونا که تو حکومتن دزدن آدم کشن دروغگون اگه این حکومت امام زمانه نمی خوایم (این نظر را کاربر محترم در ذیل شعر خوانی نزد امام خامنه ای گذاشتن)
 
جواب مدیر در ادامه
 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
شما در اصل در نوشته خودتان سوالاتی مطرح نموده اید که ما بر حسب وظیفه باید به آن پاسخ دهیم :
 
۱. بحث دوره قاجار و اینکه فقط آنهایی که دروغ میگویند مورد توجه امام خامنه ای هستند ؟ شعرهایی که نزد ایشان خوانده میشود چند بخش دارد یک دسته ، شعرهای مذهبی است مثلا در مورد امام رضا (ع) که مدح و ثنای اهل بیت است یک دسته شعرهایی است که در مورد مسایل سیاسی و اجتماعی است که در چند سال گذشته دیده ایم و شنیده ایم سی دی هایش در بازار موجود است که کاملا منتقدانه در مورد جامعه و حتی دولت و… است که در سایت نمونه ای داریم یک دسته ای هم شعرهای صرفا ادبی میخوانند که اصلا مورد اشکال و انتقاد نیست اصلا این جلسه یک جلسه هنری است و مقایسه شما با دوره قاجار یا هر دوره دیگر درست نیست البته من نمیگویم آنها اینگونه بوده اند چون نمیدانم .
 
۲.اما در مورد بحث مهمه حکومت ، حکومت امام زمان (عج) است ؟ هیچکس تا بحال ادعا نکرده حکومت ، حکومت امام زمان (عج) است بلکه ما میگوییم مملکت ، مملکت امام زمان است چون حکومت امام عصر (عج) را خودشان تشکیل میدهند و باید خودشان باشند اما ما خود را سر سفره حضرتش میدانیم این ابدا ربطی به حکومت ندارد و مانع انتقاد از حکومت نیست در یکی از جلساتی که امام خامنه ای با برخی افراد تحت عنوان اندیشه های راهبردی داشتند در مورد عدالت نظرشان این بود که راه داریم کارهای بسیاری انجام شده اما راه داریم تا برسیم (قریب به این مضامین) ایشان خودشان پیگیر مسئله هستند ، البته فساد و بی عدالتی وجود دارد و جدی هم هست اما این بدان معنا نیست هیچ کاری انجام نمیشود نگاه مطلق در این زمینه بی انصافی است حکومت امام عصر (عج) تماما عدالت است ما سعی میکنیم به آن سمت برویم ، چه کسی گفته در حکومت دزد نیست ، چرا هست ، بعضی جاها بی عدالتی بیداد میکند اما بدانید کار انجام میشود و خود ایشان پرچمدار این مسئله هست مملکت دولت دارد مجلس دارد مدیران در بخشهای مختلف اینهمه انسان که در ادارات و جاهای دیگر مشغول خدمت هستن نمیشود اشتباهات کسانی را به گردن یک نفر انداخت از خودمان شروع کنیم کاش صحبتهای ایشان و فعالیتهایشان را برای مدتی پیگیری میکردید تا متوجه میشدید خیلی ها امروز عدالتخواهی را شروع کرده اند دانشجویان ، عموم مردم شریف ایران ، و برخی مسئولان .
 
۳.در مورد جیره خو بودن سایت اسلام مووی ؟ سایت اسلام مووی و گروهی که در آن مشغول است با بودجه شخصی مشغول فعالیت است تا بحال یک ریال کسی به ما چیزی نداده نه زنگی زده نه حمایت کرده تازه بیم این میرود که برخورد هم شود تا الان که نشده انشالله بعد از این هم نشود.
 
این سوالات نیاز به تبیین و توضیح بیشتری دارد انشالله در آینده.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 1

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آموزش ردیف آواز اصیل ایرانی به روایت استاد کریمی - سه گاه

پ اکتبر 15 , 2015
رادیو بصیرت – موسیقی سنتی   از دستگاه های بسیار زیبا و دل انگیز که هر شنونده ی با ذوقی را تحت تأثیر قرار میدهد؛ سه گاه است. این دستگاه به روایت استاد کریمی ده گوشه و مقام دارد.   دانلود در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...